субота, 25 квітня 2015 р.

Швидке лікування застуди екстрактом бузини

Стаття заснована на листах і коментарях читачів американського сайту PEOPLE S PHARMACY, які шукають або пропонують оригінальні способи успішного лікування захворювань, з которимb не завжди успішно справляється офіційна медицина. Лист читача сайту PEOPLE S PHARMACY: Я виявив можливість швидкого лікування застуди екстрактом бузини. Якщо я починаю приймати екстракт (сік ягід бузини) при перших ознаках захворювання, то симптоми застуди припиняються. Коментар адміністрації сайту: Німецькі дослідники виявили, що екстракт бузини активно діє проти бактерій і вірусів, що викликають інфекції верхніх дихальних шляхів (BMC Boston Medical Center, Complementary and Alternative Medicine, Feb. 25, 2011). Хоча попередні дослідження показали перспективність такого лікування застуди, для повної ясності потрібні додаткові клінічні дослідження (Phytotherapy Research, Jan. 2010). В даний час екстракт бузини продається у вигляді декількох рослинних препаратів, таких як Sambucol або Zand.3 коментаря англомовних читачів сайту MR | 15 січня 2013 11:37 ранку Екстракт бузини безумовно є моїм улюбленим засобом швидкого лікування застуди, скоріше навіть профілактичним засобом. Я більше не простуджуюся, тому що завжди приймаю екстракт бузини при перших ознаках застуди. Я тепер також не боюся зловити грип, так як екстракт бузини ефективний антивірусний агент. Я не згодна з одним твердженням, яке про читала на сайті People s Pharmacy в статті про бузині: «Ми думаємо, що вагітним жінкам і годуючим матерям не слід приймати бузину». Це було написано відразу після розділу про небезпеки токсичності екстрактів з листя і стебел бузини, яких вагітним і годуючим жінкам радилося уникати. Але я чула від відомого травника, що екстракт бузини можна приймати годувальниці з застудженим дитиною, щоб допомогти дитині швидше відновитися. Вагітні жінки хочуть провести свої власні дослідження, але особисто я, якби була вагітна і відчула ознаки застуди чи грипу, не вагаючись використовувала б екстракт бузини. Я вважаю, що це абсолютно безпечно, а проблеми можуть виникнути у немовляти в утробі матері, коли вона захворює під час вагітності, особливо якщо вона, посилюючи ситуацію, приймає відпускаються без рецепта ліки від застуди чи грипу. CAW | 15 січня 2013 11:55 ранку Ще в 40-х і 50-х роках мій батько робив з ягід бузини вино і желе. Якщо ми, діти, простуджувалися, нас укладали в ліжко і давали пару столових ложок теплого вина бузини, після чого ми міцно спали і вже до ранку були абсолютно здорові. Батьки робили те ж саме. У нас була досить здорова сім'я, і ??тепер я знаю чому. ДП | 15 січня 2013 12:26 вечора Я приймаю сироп ягід бузини, а іноді і капсули. Не можу сказати, який з цих продуктів краще. Вони обидва працюють, якщо приймати з першого чхання і нежиті. Я люблю смак сиропу ягід бузини. Я також користуюся рослинними препаратами Андрографіс, астрагал і ехінацея. Чому ці кошти працюють, не маю ні найменшого поняття, відомо тільки, що їх досліджували в подвійних сліпих дослідженнях, які підтвердили їх ефективність. Таким шляхом я позбувся багатьох вірусів, які намагалися оселитися в моїй дихальній системі. Хитрість полягає в тому, що не слід приймати ці стимулятори імунної системи, якщо ви не відчуваєте симптомів застуди або перебуваєте в стані серйозного стресу, наприклад, не спали кілька ночей поспіль. Якщо ви будете приймати їх для профілактики кожен день, організм буде адаптуватися до цих коштів, і вони більше не будуть діяти. Схожі статті: П'ятнадцять продуктів для підвищення імунітету На головну сторінку Популярність: 8% Мітки: швидке лікування застуди, екстракт бузини

Немає коментарів:

Дописати коментар