середа, 18 березня 2015 р.

як Воронін назвав 4 дитини

Актор театру і кіно Георгій Дронов, відомий по роботах в серіалах «Саша плюс Маша», «Щасливі разом», а тепер і «Вороніни» (на СТС) не перестає дивувати глядачів майстерністю перевтілення. Екранним персонажам Дронова настільки вірять, що самого актора часом асоціюють з його персонажами. До актора Георгію Дронову часто підходять на вулиці глядачі і запитують про особисте життя його Костика Вороніна. Це останній персонаж, в якого «вжився» Дронов. Як це відбувається, актор розповіла порталу «36on. ru », побувавши у Воронежі на зустрічі з шанувальниками серіалу« Вороніни ». - Георгію, ви не перший раз у Воронежі. Чим вас зустрів наше місто сьогодні? - Я згадав, як ми сюди приїжджали Сьогодні мені сподобалося, що на вулицях було дуже багато дітей, і був чути дитячий сміх. Це так здорово! Це говорить про те, що люди вірять у майбутнє Хочуть плодитися, розмножуватися і дарувати радість! І слава Богу у нас територія побільше, ніж у Китаю, і нехай буде багато дітей. - Ви так радієте дітям, в серіалі у вас троє дітей. Самі потомством не збираєтеся обзаводитися? - Ми працюємо з дружиною над цим питанням. - До вашого серіалу люди ставляться по-різному його і люблять, і критикують - Взагалі будь-який продукт, який пов'язаний з мистецтвом, завжди буде диференційовано приносити задоволення або викликати інтерес. Ситком - це не хліб, який їдять все. Комусь ми подобаємося, комусь ні. - Бувало таке, що люди підходили до вас на вулиці і дякували за серіал, за те, що ваш ситком і ваш герой допомагають їм розібратися у своєму житті - Люди не вчаться на нашому серіалі, вони просто шукають збігу. Щоб сказати потім - дивись, це як у мене. Ось чому я можу особисто навчити людей, якщо у мене немає своїх дітей, тільки молодший брат. У нас 14 років різниці, мене завжди в родині називали «старший тато». Я гуляв з ним маленьким, у мене тільки такий досвід. І як я можу навчити людину досвіду, якщо у нього є свої власні справжні діти. А ось розділити радість, якщо людина підходить і ділиться нею, я можу. - Ваша дружина Тетяна не ревнує вас до серіальної дружині, Вірі Вороніної? - Я взагалі не відповідаю на сімейні питання, але можу сказати, що моя друга половинка реагує на все нормально. - Єгор, в одному інтерв'ю ви сказали, що режисери вас більше не запрошують в повнометражне кіно, мовляв, ви для них тепер персона нон-грата. Ви знімалися у Михалкова, Бекмамбетова. Не шкодуєте, що пішли в серіали? - Так, у мене було 2 роботи у Михалкова. Я не те щоб шкодую, я ж нікуди не пішов. Це розділення роблять продюсери. Ми ж орієнтуємося на Голлівуд, а там давно існує своя система - якщо актор йде зніматися в серіалах в Америці, він іде не на рік, два, а на 10 - 15 років. Тому що процес, пов'язаний зі зйомками серіалу в Америці, зовсім інший. Там вони можуть за 2 тижні зняти 4 серії, і решту часу працювати десь ще. Але якщо актор там входять в цей конвеєр, він отримує скоєно інші гроші. І все продюсери там знають - увійшовши в ситком, актора не буде 12 років. Тому до нього не звертаються. Вони прибирають його зі своїх рахунків. Коли він закінчить роботу над серіалом, і якщо у нього ще буде якась потенція, він увійде в колію. Можу навести приклад Джона Траволти, Брюса Вілліса, Дженніфер Еністон, Джорджа Клуні. Всі вони після серіалів починали зніматися в кіно.- У кого з іменитих режисерів ви б хотіли зніматися? - Я б у Спілберга хотів знятися, у Лукаса, у Гая Річі не дуже хотів би. Я б хотів попрацювати з молодим Гайдаєм, з Данелія. Я б ще з Міхалковим хотів попрацювати, тому що мені ця людина цікавий. У нас багато режисерів. З Тарковським хотілося попрацювати - У театрі ви працюєте? - У мене поки антрепризи. Я пішов з Малого театру, але сподіваюся, що туди повернуся. Театр це те місце, якому треба служити У мене просто не вистачило часу. Мені довелося піти. Я дуже шкодую, що мені не дали академічну відпустку на рік, не пішли мені назустріч. Мені театр дуже необхідний. Це як для спортсмена щоденні тренування. - Георгію, ви знімали кілька серій серіалу «Щасливі разом». Що вам сподобалося більше - працювати актором або режисером? - Я спробував зняти ще 4 серії «Вороніних» - це складно. Звичайно, режисура складніше в кілька разів - ти повинен з'єднати все і всіх. У актора відповідальність за себе, за сцену, а режисер поєднує в собі і акторів, і камери, і звук, і реквізит, і костюми. Відповідальність куди більше, а оплачується ця робота значно менше. Режисери отримують в нашій ситуації менше, а відповідальність у них набагато більше. Справа в тому, що в мене є режисерську освіту. У мене були дуже сильні педагоги, які мене в цьому відношенні підкували. А потім я вступив до Щепкинское театральне училище. Просто під час зйомок попереднього серіалу «Саша і Маша» я пропонував режисерові якісь свої рішення, і продюсер вчепився за мене, і знаючи, що в мене є режисерську освіту, що я відчуваю гумор, покликав мене. Так як на той момент у мене взагалі не було ніякої роботи, я подумав а чому б і ні? І я ступив у прірву, але відчув місток, зробив ще крок, і так потихеньку я зняв 80 серій. Я придбав колосальний досвід, тому що я знаю вже дуже багато речей - У сімейному житті ви чимось схожі на вашого Костика? - Абсолютно не можна асоціювати персонажа з актором. Якщо я почну розповідати про сворю життя, вона кардинально відрізняється від екранної. У мене в житті все по-іншому - не так яскраво, бо якби така яскравість була в житті, я б з глузду з'їхав. Я можу сказати, що відповідає, і що мені подобається в персонажі. Є одна риса в Кості він весь час намагається згладити всі навколо, на ньому сходяться всі вектори. Американський варіант ситкому називається «Усі люблять Реймонда» не тому що всі люблять Костика, а тому що всі зі своїми проблемами біжать до нього і він всім допомагає. Всі спілкуються через нього, він намагається всіх примирити, це риса мені подобається. Сім'я Вороніних не розпадається, тому що Костик саме такий Текст: Марина Новикова (кореспондент 36on. Ru)

Немає коментарів:

Дописати коментар