неділя, 26 квітня 2015 р.

демієлінізуюче захворювання ЦНС лікування

Здравствуйте! Допоможіть, будь ласка, визначитися як краще діяти, щоб не запізнитися. (10 років тому мене вперше розбив радикуліт, з тих пір постійно турбувала хронічний біль у попереку, який іноді посилювалася, іноді стихала і поперек знову ставало рухомий. За результатами МРТ були виявлені невеликі грижі, але лікар сказав що від таких гриж постійних болів бути не повинно. Крім болів після радикуліту періодично почали з'являтися висипання на тілі, дуже схожі на герпетические, які самі собою безслідно проходили через якийсь час. Лікарі виписували ацикловір, але він не допомагав і висипання так і продовжували з'являтися. Два роки тому, після складної холецистектомії, через пару тижнів висипання були дуже сильні - живіт, пояснціа, внутрішня сторона ніг від коліна і до пахової області, груди, живіт, пахви. У шкірно-венерологічному диспансері взяли зіскрібки і нічого не виявили. Виписали якусь мазь. Висипання пройшли через місяць. Ще через місяць знову сильно захворіла поперек і з'явилися висипання і мене відправили в госпіталь на процедури в діагнозом люмбоішалгія. Процедури проходили з перервами протягом півроку, черех півроку я відчула що при нахилі голови вперед у мене наче зсередини роздуваються м'язи в області талії і бічних частинах стегон. А ще через місяць у мене заніміло все тіло, від грудей і до кінчиків пальців ніг. Але при цьому ходила я нормально і голова була світла. Лікар виписала препарат Нейромідин курсом на один місяць. Тижнів через три після прийому препарату у мене почалися сильні запаморочення, розкоординація рухів і блювота жовчю при повороті голови направо. На швидкої мене відвезли в лікарні і там пролікували місяць, КТ головного мозку, зроблене в лікарні, патологій не виявило і мене виписали в задовільному стані. Стан дійсно був задовільним і поступово нормалізувався, оніміння пройшли. Не встигло воно нормалізуватися як у мене скрутило праву руку від кисті до ліктя, я вона стала повністю неробочою. Діагноз - тунельний синдром. Ще через пару тижнів знову почало німіти тіло, так само як і в першому випадку - оніміння починалися від правої грудей і поступово пішли в стопи. Оніміння пішли самі собою тижнів через три, а ось рука досі частково нечутлива, хоча функціонально вона працює. І останній «напад» у березні цього року - оніміння кісточок, гомілок, далі за всіх ніг, стегон, живота, аж до талії. Оніміння з сильною спастикою. В по лінії стегон і всередині живота відчуття наче його туго стягнули гумовим поясом. Паралельно з онімінням піднялася температура, був бронхіт, сильний кашель, неврит, двоїння в очах. Лікарі прописав антибіотики. Через три дні прийому антибіотиків дня стан стало помітно краще, двоїння в очах пропало, бронхіт «пішов». Але залишилися німі ноги, біль у попереку, похитування при ходьбі, і стан как-будто я п'яна. Приблизно через тиждень після того як захворіла я зробила МРТ головного та спинного мозку. Результат - картина зміни спинного мозку на рівні шийного відділу хребта, ймовірно деміелінізірущего характеру. МР ознаки дегенеративно-дистрофічних змін шийного відділу, ускладнених освітою гриж дисків С5-С6, С6-С7, з ознаками компресії лівого нервового корінця на рівні С5-С6, на тлі порушення осі хребта (патологічна кіфотична деформація). МР - картина множинних вогнищевих змін речовини мозку лобових, скроневих, тім'яних, потиличних часток обох півкуль, мозолистого тіла, ніжок мозку, моста, ймовірно, демієлінізуючого характеру. МР картина непрямих ознак внутрішньочерепної гіпертензії. З цим результатами я прийшла в поліклініку і мені тут же дали направлення на госпіталізацію. На наступний день в лікарні мені відмовили в госпіталізації та перенаправили в кабінет розсіяного склерозу. У кабінеті оглянули, виписали мексидол в таблетках, нейромультівіт і сказали прийти через півтора місяці. Оніміння не проходять, в голові болото, з'явився якийсь внутрішній тремор. Я дуже боюся не вийти з цього стану і дуже боюся що мені може стати гірше. Будь ласка, дуже хотілося б почути вашу думку. Куди бігти, де шукати порятунок, за якою схемою діяти.

Немає коментарів:

Дописати коментар