субота, 25 квітня 2015 р.

ФКМ молочних залоз лікування

хотілося б поділитися з вами своїм лікуванням у нашого місцевого гастроентеролога (г. Брест, Білорусь). Нагадаю вам свою проблему: «Пів року беспокоет метеоризм, бурчання ввечері. Так само останнім часом став відчувати дискомфорт у лівому боці, (стоячи зігнувшись вліво пальцем натискаю і відчуваю, що трохи болить, при чому тільки стоячи) іноді бувають поколювання. Кал в основному кашкою, іноді буває діарея без видимої причини. Ходив на зонд- висновок: гіпереміческая ерозивно ГАСТРОДУОДЕНОПАТІЙ. Рубцева д! еформація цибулю 12 пк. Робив узі всіх внутр. органів, все в нормі, крім жовчного, (незначно ущільнена стінка 3). У 2007 р поставили діагноз «Синдром Жильбера». Підкажіть будь ласка, з чим може бути пов'язаний метеоризм? Замучал вже. »Хотілося б додати, що згодом додалася ще й дискінезія жовчного міхура Я пішов на прийом до гастроентеролога, здав всі необхідні аналізи, в тому числі і печінкові проби, де мій білірубін показав 46.7 mkm I / I, т. Е. Жильбер підтвердився і ось, що він мені призначив: Де-Нол - 2 рази по 2 таб. Флемоксін- 2 рази по 1таб. Клацид 0,5 - 2 рази по 1 таб, і 4 не можу прочитати, фото прілагаюкурс лікування 10 днів. і Після курсу Креон 25000 2таблетки під час їжі, на вимогу. Під час цього лікування я став себе почувати набагато краще, метеоризм майже пройшов, болю в лівому боці не стало, стілець став щільніше і краще. Але як тільки я його закінчив, гази повернулися і стілець знову помінявся ... Мій доктор призначив мені Хофітол по 2 таб. за 30 хв. до їди і Креон 25000 так і залишився на вимогу ... Після того як я почав пити Хофітол на слід. день у мене з'явилися неприємні відчуття внизу живота і стілець став тягучим, з'явилося відчуття, що не до кінця випорожнився. Я перестав його приймати і все нормалізувалося АЛЕ метеоризм ввечері так і залишився. Креон25000 на вимогу (я брав тільки тоді, коли було застілля або багато їжі) особливих результатів не давав. Тоді я вирішив пропити самостійно курс Хофітол і Креона25000 в теч. 2-х тижнів (я виходив з того, що раз вони окремо не діють, може курсом нормалізується все) Я пив 2 таб. Хофітолу до їжі і відразу після їжі 2 таб. Креону і буквально на слід. день мені стало краще, гази майже пішли і впродовж двох тижнів мене вони не турбували, ніякого дискомфорту внизу живота через застосування Хофітол тож. не спостерігалося, стілець став дуже щільним. Ось, після двох тижнів я перестав приймати ці ліки і якийсь час ефект тримався, потім через тижні 3 десь все знову повернулося, гази вечорами знову докучають, єдине, що тішить це стілець все ж став щільніше і оформлений. Я пішов до свого лікаря і розповів про це. Він мені сказав, що впринципі можна такими курсами приймати ці препарати раз мені легше, але що б зовсім позбутися газів, він мені сказав, що це неможливо, що підшлункова мабуть не виділяє потрібного ферменту і мені просто треба приймати іноді, коли мені треба, що б газів не було Жовчогінну і Креон25000 і все. На моє запитання, що це може можна якось вилікувати, він відповів, що немає і потрібно постійно тепер приймати ферменти .... невже це дійсно так ??????

Немає коментарів:

Дописати коментар