понеділок, 11 травня 2015 р.

За часнику: Курс лікування міжхребцевої грижі | Дєдушкін секрет

Ой не бачити мені контекстної реклами на цьому блозі! Як пити дати - не бачити. Якщо комусь цікаво, з чого це я раптом про рекламу щось, замість заявленої міжхребцевої грижі, гляньте мій опус про невдалу спробу заробітку з Google Adsense. Ну а якщо воно вам і дарма не нать, просто вважайте мене ось такої нестандартної птахом говоруном, яка ні розумом ні кмітливістю жодного разу не відрізняється. Не від великого ж розуму затіяв в продажному Інтернеті цей свій блогостріптіз "За часнику". Коротше, не далі як вчора потрапила мені на очі чергова чудо-таблетка у вигляді курсу з безопераційне зцілення хребта при міжхребцевої грижі гігантського розміру. Нормальні блогери-комерсанти тут же кинулися заробляти копійчину на партнерській програмі цього інтернет-продукту, а мене прямо верне, і все тут. Ну бо якось неправильно це справа у них організовано, чи що. А може бути, просто тому що 6 лютого 2010 завідувач неврологічним відділенням однієї крутий лікарні мені самому виніс вирок, що в моєму випадку єдиний вихід - тільки операція. Але я йому не повірив. Розбавив йогівські асанамі Страндартное комплекс лікувальної фізкультури для лежачих і за 3 місяці регулярних занять встав на ноги. Але ці вправи я підбирав під себе, враховуючи мої персональні болячки та індивідуальні особливості організму. І далеко не факт, що у випадку з грижами іншої людини результат буде незмінно успішним. Щось підказати, порадити, навіть розжувати послідовність / амплітуду / і т. П. Своїх вправ - завжди будь ласка, але братися лікувати під копірку абсолютно всіх бажаючих, записавши на відео курс, який допоміг тільки мені, суще шарлатанство. Особисто я на себе таку відповідальність не візьму. А ось хтось Олександр Шевцов, основний продвиженец методики Дєдушкін секрет, подібними питаннями, схоже, не переймається. Він стверджує, що зцілив себе сам від внутрішньої міжхребцевої грижі розміром 1,4 см. І готовий поділитися секретом зцілення з кожним, хто готовий приділити йому всього лише 3 години і 56 хвилин свого часу. І перешле йому 1997 рублів грошей. Чомусь саме в таку суму оцінив свій безцінний досвід наш цілитель. Та ще за пересилку диска попросив 350 рябчиків. Але це ж нічого в порівнянні з 100 тис. Рублів, які нібито змушені викладати раз на півроку ті, хто зіткнувся з тією ж проблемою, що й Олександр. Зате займаючись регулярно за цією методикою всього лише по 20 хвилин в день, засуджений до операції хворий стане абсолютно здоровою людиною. За якихось 5 місяців. Ознайомившись з пропозицією, мені відразу захотілося поставити кілька запитань Олександру Шевцову і його партнерам. Але ж писати їм, все одно, що на село дідусеві, тому пишу собі, авось кому згодиться. Чому грижа Олександра має тільки один показник? Або вона у нього була одномірна? Реально, може, хтось підкаже, 1,4 см - це що: довжина, ширина, висота? Людина, хоч раз робив МРТ (магніто-резонансна томографія), вже точно повинен знати, що його грижа - штука обсязі. Наприклад, моя найбільша грижа була 16х9х17 мм. Якщо цікаво, з рештою косяками мого хребта трирічної давності можна познайомитися на фотке. Звідки, з якої стелі, Олександр взяв вартість курсу з лікування міжхребцевої грижі в так званих традиційних клініках? Наприклад, я точно знаю, що в клініці Садко, одна процедура підводного витягування хребта коштує всього 200 (двісті) гривень. І ця ціна актуальна на сьогоднішній день. Вартість 10 процедур всього 2000 рублів! Якщо догнатися парочкою фізіопроцедур по 350 рублів кожна, весь курс встане всього в 9000 руб. Ну і плюсом підуть: консультація невролога (550 р.) І прийом у фізіотерапевта (теж 550 р.) Разом 10100 руб. У клініці доктора Калабанова (у нього абсолютно приголомшлива авторська методика) сеанс коштує 1000 руб. Курс лікування складається з 10 сеансів. Раз на півроку приходиш підтримати себе у формі. Виходять ті ж 10 штук. Чи є у автора курсу відповідну освіту, що дає право займатися медичною діяльністю? Погодьтеся, що якось дурнувато тягнутися на прийом до окуліста / стоматолога / онколога / терапевта, у якого немає на руках документа, що підтверджує його кваліфікацію. Пройшла ця методика необхідні випробування, як мінімум на контрольній групі? І які були результати цього дослідження? Отримано дозвіл на просування цього продукту на ринку медичних послуг?

Немає коментарів:

Дописати коментар