четвер, 23 квітня 2015 р.

лікування геморою і анальної тріщини при гв

Нарешті дійшли руки написати, як я воювала з гемороєм .. оохх .. почну з самого початку. може кому буде корисний мій досвід .. от якби я відразу все це в одному місці прочитала .. то напевно набагато менше б "приємних" відчуттів в туалеті зазнала .. і не труїла б свою крихітку таким кол-вом препаратів ((Після пологів геморою не було, виліз десь тижнів через 2, коли я помилково подумала, що відновилася і можу тяжкості тягати .. дотаскалась .. спочатку просто вилізли вузлики, трохи свербіли, але нічого не боліло і не особливо турбувало. потім з'явилося трохи крові при ходінні по-великому. але я теж не особливо зреагувала. коли це стало щоденним, за порадою аптекаря купила обліпиховий свічки, які ніфіга не допомогли, хіба що пом'якшили проходження калових мас. може відразу б хорошими свічками за 3 дні все поправила? але з обліпихою все різко погіршився. захворіло так, що на стінку готова була лізти. ще одна помилка - Дюфалака !!! великими буквами, т. к. ця гидота всю мікрофлору мені під нуль знищила, у дочі були судоми! виглядало моторошно, це я ще випила 1/4 дози .. місяці 1,5 відновлювала походи в туалет. щось довго виходить, якщо всі помилки так расспісивать .. хм .. буду коротше. довела себе до того, що до геморою додалася анальна тріщина, кров стала текти до, під час і після стільця і ??така вже не червона, а бардовая й багато ... напишу як було правильно у мене і мої поради, грунтуючись на моєму досвіді боротьби І закінчити результатами на сьогоднішній день: 1. якщо все взагалі пипец, що не помацати, чи не доторкнутися, ні лежати, ні стояти .. то тоді мазь Пастерізан зовні і можна свічки Реліф, Патерізан. АЛЕ! моїй доче крутило животик від цієї гидоти, свічок особливо. так що це крайній захід! якщо вже зовсім жеееесть ... і як тільки стане краще відразу припинити. (А краще повинно битьь через 2-3 дні максимум). Ванночки з прохолодною водою з ромашкою заваренной після туалету і ввечері, теж поки зовсім жесть.2. налагодити стілець! домогтися того, щоб в туалет ходити як годинник щоранку. склянку свіжого кефіру вранці натщесерце і перед сном. кісломолочка можна балувати себе скільки хочеш: йогурти всякі, ряжанки .. порції маленькі, але можна їсти часто. обмежити м'ясне, якомога більше фруктів і овочів (сирих, варених, на пару, печених) якомога більше гречки і вівсянки їсти. виключити молоко, сир обмежити .. ніякого смаженого, гострого. ніякого мучного і солодкого обмежити (солодка мікрофлора дуже хороша для мікробів) дієта при геморої добре розписана в интере, якщо скласти з дієтою при гв, то виходить те, "що їли наші прбабушкі". як не дивно, але важливо ще є цитрусові! у мене кров перестала текти, як тільки почала мандарини тріскати, доче було вже місяців 8, раніше не наважувалася. алергії немає у неї, пощастило) читала, що вітами З важливий. без дієти ніфіга не вийде, повинен бути м'який стілець, без запорів, щоб не роздирав загоюються ранки. як тільки зривалася, срузу все по новой..3. "Синдром першого грудки". мікроклізми виявилися не гірше всіх свічок і препаратів. їх робити ОБОВ'ЯЗКОВО !!! з першого дня проблеми! перша порція калу твердіше всього іншого і легко роздирає ранку, а ранці потрібно не менше 3х днів спокою, щоб затягнутися. і клізми я робила місяці 2. невеликі. десь 4 ст ложки води +1 ст ложка олії Діксі нерафінованої. вода холодна, покупна, некип'ячена. нічого зайвого краще не додавати, так наприклад, я спалила собі якось все зсередини, коли замість розчину олії обліпихи додала. не потрібно експериментів .. ТАК, гріти геморой не можна ні зсередини, ні зовні. Ця клізма не зіпсує мікрофлору, не розучилися організм какати, але розм'якшить цей перший кому і змаже стінки ізнуткі, все буде проходити як по маслу)) в прямому сенсі. я робила клізми тільки коли сама захочу в туалет. сдулала і хвилин 10-15 треба походити, перетерпіти спочатку, дати час розчинитися грудки. позиви в туалет повернутися обязатльно. якщо не виходить в туелете, або не докінця получаетя, то ні в якому випад НЕ тужитися! всі порветься. краще піти і повторити клізму. якщо самій не хочеться, то клізму поставити до позовів. запори можна. клізма з досвіду виявилася не гірше і навіть краще ніж свічки та мазі. ефект такий же, але для дитини безвредно.4. після туалету витирайте все акуратно, підмитися проладной водою і все, що вилізло заправити назад. все, що повинно бути всередині, а виявляється зовні (на дотик дуже ніжне), потрібно заправляти, інакше воно "тягне" і не дає ранці гоїтися. і, до речі, боляче теж, в основному, через це, що вилізло. розслабитися, заправити пальцем і міцно стиснути анус, потримати, щоб не вилазило. спочатку бидет завжди вилазити, потім перестане. заправляти при першій же можливості, адже заважає задівать і боліт5. тяжкості не тягати. думала це важливо .. і спортом не займатися .. але досвід показав: не має значення! краще не тягати напевно, якщо є можливість. у мене такої можливості немає особливо. але досвід показав, лікувати його довго, гоїтися став, тільки коли я перестала паритися і зажила повним життям, як ніби все в порядку. Начебто все написала. так було в мене. Багато помилок було, майже всі вони пов'язані зі зривами в їжі: натрескаться булочок і все заново .. Не встигла з клізмою - заново. Мазі і свічки скасувала як тільки зрозуміла, що у дочі болить живіт ніфіга не від продуктів, а саме від них. коліків ми не знали, але живіт болів тільки коли я свічки ставила. Клізми перестала робити, коли клізма порвалася. Не скажу що скасовувала коли ставало краще. але скасовувала тоді, коли не було різниці. що зі свічками, що без .. що з клізмами, що без .. З часом кров знову стала червона, т. е. тріщина затягнулася сама. Думаю, їй важко було затягнутися в стані, коли всередині все змазано маслом або свічками постійно. Взагалі одужувати початку як тільки перестала ЛЕЧИТЬСЯ і зривати в їжі. Поступово кров стала червона і небагато. а з мандаринами взагалі перестала. Зараз доче 10 міс. Ми досі на гв на вимогу, хоча доча їсть вже дуже багато всього. я не лікуюся НІЯК вже 5 місяців, без клізм вже 3 місяці. Крові немає, але вузлики ще іноді вилазіют, засовую назад .. можу дозволити собі і булочку, і молока трохи, і солодкого, і смаженого трохи .. т. К. Травлення добре працює. Болі теж немає особливо, більше страшно. Так, відзнач звісивши і клізми, швидше страшно, страшно, що біль повернеться. Але коли втомлюєшся лікуватися і розумієш, що ти винна в муках крихти .... це пересилює страх болю. У мене біль зменшувалася з кожним днем. Зараз навіть під час туалету вже не боляче. та й вилазіет вже не так. а в туателт можу по-великому навіть 2, а часом і 3 рази в день сходити! Ще читала про таку штуку, коли сильно боїшся, анус сам починає скорочуватися - це теж шкідливо, всі болячки рвуться. до цього краще не доводити, до такої боязні. Моя порада така. якщо зовсім жесть, то лікуєтеся, а якщо ні, то упор на дієту і все само пройде. до проктолога сходжу, коли годувати грудьми припиню. не думаю, що він щось мені може зробити ще, поки годую. якщо взагалі все вилікуватися саме, як мені моя Г сказала, то і до проктолога навіть може не піду .. але швидше піду, щоб упевнитися, що все ок. або пролікувати для профелактікі, щоб після наступних пологів не було більше такого. живу повним життям)) не думаю про те, що чогось не можна: на корточках сидіти, тяжкості тягати і тп .... всім здоров'я і здоров'я малюкам!

Немає коментарів:

Дописати коментар