четвер, 23 квітня 2015 р.

Лікування постакне за допомогою лазера Fraxel Re: Store. Особистий досвід | Beauty Insider

Підготовка і всі тонкощі. Процедури на лазері Fraxel Re: store називають золотим стандартом лікування рубців, зморшок і розширених пор. При використанні цього лазера можна прибирати дефекти, що знаходяться на глибині 1,4 мм. Така значна глибина впливу сприяє ефективній перебудові шкіри. Як у будь-якої процедури, у Fraxel є протипоказання - це епілепсія, вагітність, запальні процеси в зоні передбачуваної обробки, псоріаз, атопічний дерматит в стадії загострення, прийом препаратів, що знижують здатність до регенерації і впливають на згортання крові. Тому попередня консультація з лікарем необхідна. Мій лікар Олена Сібріна для початку призначила мені 4 процедури на лазері Fraxel Re: Store з приблизним інтервалом в 1 місяць. А перед самою процедурою мені був рекомендовандвухнедельній курс відходу на средствахi S Clinical (Cleansing Complex, Active Serum і Pro-Heal). Як розповіла Олена, ці кошти повинні підготувати шкіру до процедури, щоб був хороший роговий шар і ніяких запалень. Відчуття під час першої процедури.В день проведення першої процедури я сильно хвилювалася, навіть занадто сильно. І дарма. Все пройшло не тільки швидко, але і практично безболісно. Змучена пілінгами, я очікувала сильного болю, яскраво-червоного особи, здивованих осіб перехожих і зміїного ефекту облезание шкіри, але, благо, мої переживання не виправдалися. Виявилося, що самий тривалий процес - це «заморозка» (лікар накладає крем-анестетик за 40 хвилин до моменту X). Сама ж процедура на лазері Fraxel Re: Store займає 20 хвилин (!): У цей час лікар проводить манипулой кілька разів по чотирьох зонам особи. Щоб було комфортно, лікар або пацієнт (у нашому випадку - я) направляє струмінь холодного повітря на оброблені зони, мінімізуючи цим больові відчуття. Під час процедури я відчувала, як ніби моє обличчя легенько колють голочками. І все. Цікаво, що моя ліва сторона виявилося чутливіше, ніж права. Після процедури я не перетворилася на вождя червоношкірих, хоча у багатьох почервоніння проявляється відразу (що вважається нормою). Я ж «томатом» стала будинку, але больових відчуттів у мене не було і після завершення дії «заморозки». Догляд після процедури не складний, теж з косметичними засобами i S Clinical (до речі, зараз бренд випустив спеціальний відновлюючий набір чудо-засобів, які дозволяють дуже швидко відновити шкіру в нього входять Cleansing Complex, який зміцнює спрей з міддю Copper Firming Mist і захисний відновлює бальзам Sheald Recovery Balm). Після двухдней домашньої відсидки я вийшла в світ, і ніхто (!) Не помітив, що я проходила лазерну процедуру. До речі, обмежень по макіяжу після процедури немає (тільки пудра може бути помітна на лущення). Повне відновлення шкіри послеідет від 5 до 10 днів шкіра вважається реепіталізірованной, коли її верхній шар відновлений, м'який і не лущиться. У мене це зайняло близько тижня. На 8-й день кошти восстанавливающего комплексу i S Clinical я замінила на предпроцедурний догляд (Pro-Heal, Active Serum і очищення з Cleansing Complex). І ще дуже важливо - перед виходом на вулицю я використовувала (використовую зараз і буду використовувати) сонцезахисний засіб, у мене залишився Eclipse SPF50 +, але для московської осені це навіть too much. Перший результат.Первий реальний еффектбил помітний після третьої процедури. Саме тоді я стала отримувати компліменти, а подруги почали допитуватися, що за нове чудо-тональний засіб у мене з'явилося. Так як перша процедура, як мені розповіла лікар, є тестовою, то проводили мені її на легких параметрах. Усі наступні процедури проводилися на більш потужних настройках, але на больові відчуття це не впливає. Зараз я вже закінчила курс ізчетирех процедур. На жаль, повністю побороти постакне мені поки не вдалося. Збулися прогнози лікарів, які говорили, що найглибші ямки не вдасться прибрати за 4 процедури.

Немає коментарів:

Дописати коментар