неділя, 26 квітня 2015 р.

гінекологія запалення лікування свічки

Скажіть будь ласка а можна займатися сексом при легкій дисплазії? Дисплазія - не привід відмовитися від сексуальних відносин. Дисплазія - привід якісно обстежитися і вибрати план ведення або лікування. Залежно від сукупності даних обстеження - дисплазії або видаляють, або дуже ретельно спостерігають до того моменту, коли від неї все ж треба позбутися ... Здравствуйте! Мене турбує наступне: з тиждень турбував свербіж, не сильний, але був, потім посилився. Свербіж на зовнішніх статевих органах (лобок, губи). Білі густі виділення. Не так щоб сильно багато, але вони дійсно білі. Було у мене таке року 2 назад. Лікувалася як від молочниці. Молочниця це? Статевим життям не живу пів року. У цей період перевірялася у гінеколога - все було більш-менш нормально (не враховуючи те, що у мене ерозія шийки матки, але не глибока). Поставила на ніч Ломексин (капсула, 600). На ранок свербіж був менше, як раз пішли місячні. Але свербіж не пройшов все одно + випила пару годин тому Дифлазон. Але поки ніякого ефект. Що можете порадити. Мені 23 роки. Заздалегідь дякую за відповідь! Ви повторюєте помилку багатьох - займаєтеся самолікуванням і сприяєте тому, щоб мікоз перейшов у хронічну рецидивуючу форми. До доктора ... Здравствуйте! У районній лікарні мені поставили діагноз "Еритроплакія шийки матки". Хотілося б отримати професійну рекомендацію з приводу цього діагнозу, чим він може загрожувати здоров'ю, чи є ризик виникнення пухлини і власне як можна лікувати Дане захворювання. Вам слід повторити кольпоскопію, взяти прицільну біопсію з ділянки шийки матки, який викликає побоювання і мазок на цитологію. Від результатів дообстеження залежить подальша тактика ведення. Термін еритроплакія позначає "почервоніння" шийки матки. Він потребує подальшої деталізації. Здравствуйте! У мене питання: 12 днів тому я народила. Пологи пройшли нормально, правда був один внутрішньої шов. Виділення йшли по нормальному сценарієм: спочатку інтенсивні потім світлі і не такі рясні. Але ось вдома останні 2-3 дні вони стали кров'яними (хоча і не рясними, десь як на 3-й день місячних). Час від часу поболює в низу живота. Відчуваю себе добре, температури немає. Скажіть це нормальне явище? Дайте відповідь будь ласка, до гінеколога мені сходити проблемно, доньці адже тільки 12 днів. Лохії (післяпологові виділення) можуть бути до 1 місяця після пологів. Ви правильно контролюєте температуру тіла, т. К. При затримці виділень в матці може початися ендометрит. Дискомфорт в низу живота можна зняти свічками вібуркол. Але якщо стан буде ускладнюватися, звернутися до лікаря Вам все ж прийдеться. Доброго времени суток! У цьому місяці був незахищений ПА, неодноразово ... Цикл дуже нерегулярний. Приблизно на третій день були коричнево - рожеві виділення, 3 крапельки. Я думала, що О. Через ще пару днів у мене з'явився набряк у всьому тілі і підвищилася температура, почала боліти груди. Такий стан у мене тривало 7-8 днів. З'явився набряк в області тазу і стегон, ТТ 37,3. Припускала вагітність. Після "з мене" витекла якась водичка, без кольору і запаху, приблизно півсклянки і пройшли набряки на наступний день. Відчуття було, що зараз підуть місячні. Такий випадок у моєму житті не перший раз, одного разу таке було при введенні тампона, вдруге під час статевого акту пару років тому. ТТ, через 3 дня, залишається підвищеною 36,8 - 37,3, БТ 37,2. Місячні чекаю з дня на день. Імовірно, повинні вже бути. Я почитала про гідросальпінкс, дуже іпугалась. Але я ніколи не хворіла навіть циститом, аналізи завжди хороші. Я не виключаю можливості вагітності, але мене дуже турбують ці дивні виділення. Що це може бути? Ви маєте рацію. Можна запідозрити самоопорожненіе гідросальпінкса. Щоб уточнити ситуацію, треба зробити УЗД вагінальним датчиком, тест на вагітність по сечі і гінекологічний огляд. Не втрачайте час, адже можна порушити трубну прохідність і погіршити зовсім репродуктивні можливості. Здравствуйте. У мене і в чоловіка в перебігу року виникають проблеми по гінекології, у чоловіка хронічний простатит, він його пролікував. До лікування здали аналізи на уреоплазму з мікоплазмою, гарднерела хламідії і т. Д., Також на простату на кишкову паличку. Пройшли дуже хороше лікування, здали через два місяці після лікування контрольний аналіз. Почали з чоловіком статевий акт, через три місяці я відчула дискомфорт у піхві, у мене з'явилася гарднерела і уреоплазма. Може бути появи гарднерелли з озера де плавав чоловік? І яким чином знову з'явилася уреоплазма? Зазначена Вами мікрофлора швидко гине у воді відкритого водоймища. Гарднерели і уреаплазма є в складі нормального біоценозу. Важливо їх кількість. Треба з'ясувати в якому вони титрі, т. Е. Чи треба проводити 2-й курс лікування? Здрастуйте, у мене кісти обох яєчників по 5 мм. Була у двох докторів. Один сказав, що ендометріоз, будемо оперувати, а перед цим зробимо діагностичне вишкрібання. Я пішла до іншого лікаря. Там сказали немає і натяку на ендометрій, будемо лікувати. Прописали свічки в пряму кишку полиоксидоний і Дістрептаза, з перших днів їх застосування почалися кров'яні виділення з піхви і з заднього проходу ... Що це? Можливо Ви описали, кіст в 5 мм не буває. Можливо це ЕМ. Іноді у двох докторів думки не співпадають, іщат третього. Якщо при введенні свічок кровит слизова кишечника, значить ліки Вам не підходить. Так як випадок у Вас складний і по короткому опису розібратися проблематично, піглашаем Вас на прийом. Здравствуйте! Мені 19 років і я хочу спробувати протизаплідні таблетки. Ніяких гормональних збоїв або захворювань у мене немає. Чи обов'язково в цьому питанні радитися з гінекологом? Тобто потрібно записатися тільки на консультацію, але тоді що це дасть? Або на повне обстеження, але як воно допоможе лікарю допомогти мені у виборі препарату? Я подивилася в інтернеті і знайшла кілька начебто непоганих препаратів. На приклад, Жаннин, Ярина і т. П. Які ви порадите? Спасибі! Підбір контрацептивів не така дріб'язкова справа, як Вам видається. Остаточний вибір засобу залежить від багатьох факторів: від Вашого гормонального типу, від стану печінки, судин, маси тіла, від інтенсивності сексуальних відносин, від стану Вашого репродуктивного апарату. Якщо передбачається, що КОК будуть прийматися тривало, є алгоритм контролю за можливими ускладненнями ... На жаль, жоден грамотний лікар не призначить Вам гормональну терапію "заочно". Здравствуйте! У мене була затримка 2 тижні, до неї і під час - нудило, подкружівалась голова. Ми з чоловіком зраділи, думали що це вагітність і ось прийшла менструація. У нас є перша дитина (2 роки, виношувався і народився легко). Чи могло це статися через те що я піднімала важке (дитини, відро з водою, а ще сопа траву)? Заздалегідь велике спасибі за відповідь! Описані Вами симптоми могли супроводжувати вагітність малого терміну а також порушення менструального циклу. Вам треба було зробити тест на вагітність по сечі, тоді б ситуація прояснилася. Так, дійсно, надмірні фізичні навантаження могли викликати самоаборт в малому терміні, але тепер, коли ситуація минула і час пішов, це залишається на рівні здогадок. Здравствуйте! Мене турбує наступне: з тиждень турбував свербіж, не сильний, але був, потім посилився. Свербіж на зовнішніх статевих органах (лобок, губи). Білі густі виділення. Не так щоб сильно багато, але вони дійсно білі. Було у мене таке року 2 назад. Лікувалася як від молочниці. Молочниця це? Статевим життям не живу пів року. У цей період перевірялася в гінеколога - все було більш-менш нормально (не враховуючи те, що у мене ерозія шийки матки, але не глибока). Поставила на ніч Ломексин (капсула, 600). На ранок свербіж був менше, як раз пішли місячні. Але свербіж не пройшов все одно. + Випила пару годин тому Дифлазон. Але поки ніякого ефект. Що можете порадити. Мені 23 роки. Заздалегідь дякую за відповідь! Ви безладно приймаєте різні еубіотики, що не витримуєте курс лікування і тим самим виховуєте мікроорганізми, стійкі до ліків. Знайдіть для себе годину часу. Підійдіть на прийом до лікаря, здайте аналізи, а вже потім витрачайте гроші на ліки. Добрий день Віолетта Валентинівна! У мене кіста на правому яєчнику 5см, 3 роки тому мені видаляли кісту на лівому. Я приймала гормональні таблетки Логест спочатку 6 місяців, потім Регулон і краплі Протефлазід, але результату немає. Дуже часто з'являються болі в низу живота, бувають дуже сильні, особливо коли різко встаєш, чи багато ходиш, лікар говорив що можуть бути болі при сильного навантаження, і коли кіста може перекручуватися. Скажіть, це може бути при розриві кісти або при перекручуванні? Ще б хотіла дізнатися скільки буде коштувати прийом до вас на консультацію з оглядом? Дуже хотіла б знати вашу відповідь, спасибі. На жаль, Ви праві. Якщо кіста викликає больові відчуття - вона має схильність до перекручування. Розрив кісти теоретично може бути, але це "разова" ситуація і повторюватися з циклу в цикл вона не може. Повний прийом гінеколога з мазками, кольпоскопією та УЗД органів малого тазу вагінальним датчиком в центрі стоїть 582 гривні. Приходьте, постараємося Вам бути корисними. Вагітність 16 тижнів. Виявили гарднерельоз (до вагітності не було, перевіряла) Питання: 1) чи виправданий ризик лікування і чи можна його вилікувати, враховуючи, що гормомональний фон буде змінюватися і далі, і він знову може з'явитися? 2) мені призначили ванночки з 1% перекисом і свічки Кліон Д100, але у них в інструкції написано "протипоказаний при вагітності". Спасибі за відповідь. Ви можете користуватися Гексикон. Він дозволений для вагітних. Лікувати гарднерельоз, на жаль, потрібно. Наявність цієї інфекції - одна з причин невиношування вагітності. Такі скарги можливі при запальних захворюваннях внутрішніх статевих органів та інших патологічних станах. Щоб з'ясувати причини, необхідна консультація фахівця. Запрошуємо на прийом до гінеколога. Перші пологи були довгими і болісними, 12:00 безводного періоду. Дитина важила при пологах 3750. Розміри таза мені не сказали, але промайнула фраза "поперечно вузький таз". Дитину з мене звірячому видавлювали скрученими пелюшками. Підсумок - сильні розриви шийки матки, піхви. У дитини гіпоксія. Зараз у мене друга вагітність. Розміри таза такі: d. sp. 20, d. cr. 25, d. troch. 31, c. ext. 19, ис 16. Скажіть мені, чи дійсно у мене вузький таз? І яким способом народжують в такому випадку? Анна. У Вас поперечно вузький таз 1-2 ступеня. Як правило, друга дитина крупніше першого. Рекомендуємо Вам лягти в пологовий будинок в 38 тижнів для підготовки до пологів і вирішенні питання про необхідність розродження шляхом планового кесаревого розтину. Здравствуйте. Мені 38, статевим життям почала жити дуже пізно, в 36, за рік до цього була виявлена ??велика міома яка надалі була благополучно вилучена. Нещодавно мені був поставлений діагноз: ановуляція. Скажіть будь ласка, це виліковне і як, і чи могла бути причиною пізня статеве життя? Теоретично однією з причин порушення репродуктивної функції яєчників пізній початок статевого життя може бути. А от відповісти на питання чи можна відновити овуляторний ритм без додатковий лабораторних та УЗ обстежень можна. За більш конкретною відповіддю звертайтеся на прийом до гінеколога. Вітаю Вас! Мені 33 роки. Хотілося б отримати відповідь на результати аналізів: аналіз мазка на мікрофлору (на склі): ТОЧКА 1 URETRA Лейкоцити поодинокі в препараті. Еритроцити не виявлені. Епітелій в невеликій кількості. Слиз в невеликій кількості. Флора: дрібні палички в невеликій кількості Trichomonas vaginalis - не розпізнається. Дріжджоподібних грибок - не виявлено. Гонококи Нейссера - не виявлені. ТОЧКА 2 VAGINA: Лейкоцити 25-30 в п / зр, в тяжах слизу 60-80 в п / зр, поліморфноядерні, частиною напівзруйновані, фагоцитоз лейкоцитів помірно виражений. Еритроцити не виявлені. Епітелій в помірній кількості. Слиз в помірній кількості. Флора: п Дедерлейна відсутні, дрібні палички в помірній кількості. Trichomonas vaginalis - не розпізнається дріжджоподібних грибок - не виявлено. Гонококи Нейссера - не виявлені. ТОЧКА 3 CERVIX. Матеріал убогий. Лейкоцити - поодинокі в препараті. Еритроцити не виявлені. Епітелій в невеликій кількості. Слиз в невеликій кількості. Флора не знайдено. Trichomonas vaginalis не знайдено. Дріжджоподібних грибок не виявлено. Гонококи Нейссера не виявлені. Висновок ступінь чистоти ІІI Рекомендації Бакпосів на мікрофлору. Бакпосев на мікрофлору (урогін.) + Антибіотикограма Lactobacterium 10 ^ 6 КУО / мл У Вас хронічний запальний процес в піхві. Ваші подальші дії вказані в результатах мазка: "бакпосев на мікрофлору + антибіотикограма". Після отримання результату бакпосева, треба буде призначати антибактеріальну терапію. Після медаборта рекомендують статевий спокій протягом 10 днів. Крім цього, необхідно подумати про методи контрацепції, щоб не потрапляти в настільки невдалу ситуацію. Завагітніти через тиждень після медаборта дуже малоймовірно. А ось отримати ендометрит цілком можливо. Якщо Ви хочете бути впевненою, то зробіть тест по сечі на вагітність. Здравствуйте! Ось планую все до вас на прийом потрапити, але заважають мої коричневі виділення. Справа в тому, що я лікувала кісту жовтого тіла яєчника і почала пити за рекомендацією лікаря Ліндінет 20, пропила 21 день і весь цей час у мене не припинялися виділення коричневого кольору, а іноді і з кольором крові. Закінчила пити і завчасно (раніше на 5 днів) почалися місячні. От мені цікаво, закінчаться місячні і знову будуть коричневі виділення, адже мені 18 числа знову нчінать пити Ліндінет? Як мені потрапити до вас на прийом, якщо мені ще потрібно здати аналізи на можливі Інфеко, які потрібно здати, як я розумію, при нормальних виділених? Або можна з такими виділеннями? І ще, чи можна мені перейти на Ліндінет 30 цього разу, що буду починати пити? Або може їх взагалі не пити, я б хотіла планувати дитину? Скажіть, як вчинити? Спасибо. Підбір контрацептивів - справа індивідуальна. Якщо на тлі прийому Ліндінет 20 у Вас триває кровомазанье, то найімовірніше, або Вам не підходять гормони, що входять до складу препарату, або їх дозування. На прийом до нас можна звернутися в будь-який зручний для Вас час. Вас проконсультує грамотний фахівець, разом з ним Ви зможете підібрати собі контрацептивний препарат. Також Вас обстежують на наявність інфекцій, що передаються статевим шляхом. Ваш аналіз вказує на те, що протягом останніх 2-4 тижнів в організм надійшла герпетична інфекція. Це слабопозитивний результат. Рекомендуємо Вам звернутися за консультацією з цього питання до інфекціоніста-вірусологу в Інститут інфекційних захворювань або в поіклініку Центральної міської клінічної лікарні. У 22 тижні герпетична інфекція вже не може спровокувати вроджене ураження плоду, але патологічний вплив на тканини плаценти, а також на легені і мозок плоду теоретично можливі. Здравствуйте! У мене таке питання: як-то тягнуло внизу живота зліва на 3-й день місячних і після них, а потім при статевому акті, після глибокого проникнення (коли я зверху) відчувалася там біль знову якась. З чим це може бути пов'язано? І знову дискомфорт якийсь! Вчора вже при ПА нічого не боліло. Перестало і зараз нічого не болить, просто ногу іноді потягує і іноді запор (Дякуємо! Вам необхідно відвідати гінеколога і гастроентеролога, щоб провести диференціальну діагностику між захворюванням товстого кишечника і лівих придатків. Здравствуйте! Ми хочемо планувати другу дитину. Аналіз мазка наступний: ТОЧКА 1 URETRA Лейкоцити 10-15 в п / зр, в тяжах слизу 60-80 в п / зр, поліморфноядерні, частиною напівзруйновані. Еритроцити не виявлені. Епітелій в невеликій кількості. Слиз в невеликій кількості. Флора: дрібні палички в невеликій кількості. Trichomonas vaginalis не знайдено. дріжджоподібних грибок: суперечки поодинокі в препараті. Гонококи Нейссера не виявлені. ТОЧКА 2 VAGINA. Лейкоцити 10-12 в п / зр, в тяжах слизу 60-80 в п / зр, поліморфноядерні, частиною напівзруйновані. Еритроцити не виявлені. Епітелій в помірній кількості. Слиз в помірній кількості. Флора: п. Дедерлейна відсутні, дрібні палички у великій кількості Trichomonas vaginalis не знайдено. дріжджоподібних грибок: суперечки в помірній кількості, міцелій в невеликій кількості. Гонококи Нейссера не виявлені. ТОЧКА 3 CERVIX Лейкоцити 25-30 в п / зр, в тяжах слизу до 100 екз., Поліморфноядерні, частиною напівзруйновані. Еритроцити не виявлені. Епітелій в невеликій кількості. Слиз у великій кількості. Флора: дрібні палички поодинокі в п / зр. Trichomonas vaginalis не знайдено. Дріжджоподібних грибок: чи не виявлений. Гонококи Нейссера: не виявлені. Висновок ступінь чистоти ?? I Аналіз на уреаплазму, мікоплазму і хламідії - негативний. Свербіж не турбує, іноді з'являються в невеликому кол-ве виділення. Про що може свідчити цей аналіз? Чи можуть бути високі лейкоцити пов'язані з тим, що мазок здавала напередодні місячних? Абортів не було, пологи були 3,5 року тому. (9 місяців тому лікувала молочницю). Як я розумію, зараз не можна планувати вагітність? У Вас прояв дисбактеріозу у вагіні і хронічного цервицита. В ідеалі, потрібно провести протизапальне лікування і відновити мікрофлору. Протипоказанням для планового зачаття Ваша ситуація не є. Здравствуйте. Доброго времени суток! Здравствуйте! Добрий день! Заздалегідь дякую. Підкажіть будь ласка. Добрий день! Що мені робити? Здравствуйте. Здравствуйте! Спасибі! Як таке може бути? Заздалегідь вдячна. Заздалегідь вдячна. Здравствуйте. Заздалегідь дякую.

Немає коментарів:

Дописати коментар