субота, 25 квітня 2015 р.

Що страшніше - високий рівень холестерину або прийом статинів?

Розповідає Дуейн Грейвлайн, доктор медичних наук, магістр суспільної охорони здоров'я: «Ще кілька років тому я, як і більшість лікарів у США, вважав підвищений рівень холестерину в крові однієї з найбільших проблем, що стоять в галузі суспільної охорони здоров'я. На запрошення армійського командування я читав лекції в клубах військовослужбовців і моїм пацієнтам, які були іноді скептично налаштовані по відношенню до моїх слів про шкідливі властивості таких продуктів, як незбиране молоко, яйця і вершкове масло. Я налаштував свою сім'ю не вживати ніяких яєць, є маргарин замість вершкового масла і пити знежирене молоко, отримане з сухого молока. Моя рішучість знижувати високий вміст холестерину в крові була такою, що я виписував тисячі рецептів пацієнтам на все, що могло зменшити холестерин і було доступно в той час. Тому, коли під час проходження мною медичних оглядів в Космічному центрі імені Джонсона в 2000 лікарі NASA прописали мені прийом статини Ліпітор (10 мг щодня для зниження рівня холестерину, який піднявся до 7,24 ммоль / л), я прийняв це без застережень. Коли у мене шість тижнів потому стався перший епізод транзиторної глобальної амнезії (TГА), я підозрював можливість реакції організму на нове і єдині ліки ліпітор, але лікарі відхилили мою версію. Статини тут не при чому, сказали вони. Проте я припинив приймати препарат і став збирати всю інформацію з цього питання. У наступному році лікарі NASA настійно рекомендували мені повернутися до прийому Ліпітор. За попередній рік я переговорив з десятками лікарів і фармацевтів про можливість побічних ефектів статинів. На загальну думку цього бути не могло, тому я погодився повернутися до прийому статини, але дозу зменшив у два рази: 5 мг Ліпітор щодня. Вісім тижнів потому у мене сталася друга атака ТГА. На цей раз я був упевнений, що вона пов'язана зі статинами, але мої лікарі стояли на своєму, стверджуючи, що це дивовижний збіг. Транзиторна глобальна амнезія це раптова, протягом декількох секунд, повна нездатність сформулювати нові спогади. Такий стан зазвичай пов'язане з ретроградною втратою пам'яті про події, що відбувалися протягом кількох місяців, років чи десятиліть у вашому минулому. У моєму першому епізоді ?? амнезія тривала протягом 6 годин з ретроградною втратою пам'яті про події, що відбувалися протягом приблизно 10 років в минулому. Я не знав ні свою нову дружину (хоча ми були разом 6 років), ні свій новий будинок. Я отямився в реанімації, слухаючи дружину, яка розповідала мені, як пройшов сьогоднішній день у неї і в мене. Я, природно, був вражений і стривожений. Як сімейний лікар з 23-річним досвідом, перше, про що я подумав, був статін, який я приймав, але невролог сказав, що прийом статинів не може бути причиною ТГА. Протягом наступних 12 місяців всі лікарі і фармацевти говорили мені те ж саме, коли я запитував, чи знають вони що-небудь про реакцію організму на статини з порушенням когнітивної функції мозку. У наступному році напад ТГА тривав 12 годин, протягом яких я був 13-річним учням середньої школи з повним відтворенням подій конкретного дня, що стосуються завдань, вчителів, книг, однокласників і т. Д І тоді я почав робити записи про цей досвід на своєму веб-сайті і незабаром виявив ще 30 схожих випадків ТГА, пов'язаних з використанням статинів. У 2004 році доктор Вагстаф і його колеги з Дюкского університету (Duke University) повідомили, що вони вивчили дані Системи повідомлень FDA (Управління з контролю за продуктами і ліками США) про побічні ефекти від прийому ліків і виявили 60 випадків ТГА, пов'язаних з прийомом статинів . У 2006 році я сам вивчив дані FDA (Med Watch) і знайшов понад 600 випадків ТГА, а в 2011 році повторив пошук і виявив вже близько 2000 таких випадків, пов'язаних з прийомом тільки одного статина Ліпітор. Я зрозумів, що все статини можуть викликати ці тривожні ускладнення. За моїми приблизними оцінками, число випадків ТГА від усіх шести статинів, що використовуються в даний час, має бути близьким до 6000. Рік тому FDA оголосило, що статини можуть викликати деякі незначні проблеми з пам'яттю, які йдуть, якщо ви знижуєте дозу. Я не зміг знайти в звіті жодного слова про ТГА різкою нездатності сформулювати нові спогади або витягти старі з минулого. Найбільш точний показник захворюваності такими серйозними когнітивними порушеннями, як ТГА і важкі повторні втрати пам'яті, може бути отриманий з клінічного випробування препарату ліпітор, виконаного виробником фармацевтичною компанією Пфайзер перед початком продажів цього статина. У цьому дослідженні вони давали різні дози Ліпітор 2500 добровольцям. Після спостереження за ними протягом одного року вони виявили 11 випадків важких когнітивних порушень, що відповідає приблизно 5 хворим на 1000 осіб або 50 на 10 000, 500 на 100 000 і 5000 захворювань на рік на 1 000 000 населення. За власними оцінками компанії Пфайзер, в даний час тільки аторвастатин приймають 35 млн осіб, з чого ви можете зрозуміти, чому я кажу, що у нас в наявності епідемія ТГА від статинів, особливо якщо порівнювати з 1999 роком, коли моє порушення пам'яті було першим зареєстрованим випадком впливу прийому статинів на когнітивну функцію, і стало тоді медичним курйозом. Вважаю, що кожна людина повинна знати, що прийом будь-яких статинів може призвести до ТГА або іншому порушенню когнітивної функції ». Від редакції сайту People's Pharmacy Доктор Дуейн Грейвлайн в різний час був сімейним лікарем, ученим-дослідником в галузі аерокосмічної медицини, авіаційним лікарем ВПС США і астронавтом NASA. Він один з перших почав вивчати медичні наслідки космічних польотів і був унікальним фахівцем-аналітиком радянської біокосмонавтікі, а в 1965 році став ученим-астронавтом NASA. Доктор Грейвлайн досі пов'язаний з космічною програмою США «Польоти на Місяць і Марс» в якості консультанта з космічної радіаційної небезпеки для человека.20 коментарів читачів сайту People s Pharmacysuki65 | 23 липня 2013 5:37 ранку Я ніколи не мала жодних проблем зі здоров'ям до 2011 року, коли стала приймати статини для зниження холестерину, який піднявся до 12,1. У мене з'явилися жовті плями на колінах і ліктях, помаранчеві лінії на долонях, набряки на колінах і кісточках, біль у суглобах. Тому я відмовилася приймати статини. Зараз я застосовую періодичне голодування з 11 години ранку до 7:00 вечора щодня, за допомогою якого підтримую свій холестерин на нормальному рівні. Rkatrin | 23 липня 2013 6:13 ранку Статини роблять мільярди доларів прибутку для фармацевтичних компаній, а загальна паніка з приводу високого холестерину це тільки фальшивий маркетинг. Якщо вас турбує високий рівень холестерину, врахуйте, що половина людей, які отримують серцеві напади, мають нормальний рівень холестерину. Якщо ви все ще стурбовані холестерином, змініть свій спосіб життя повністю. Вегетаріанська дієта допоможе вам схуднути, а рівень холестерину природно піде вниз. STC | 23 липня 2013 8:41 ранку Я приймаю 10 мг Ліпітор, і ніяких проблем досі. Однак планую скоротити дозу в два рази. Редакція сайту: Обов'язково обговоріть це питання з лікарем. Lynn | 23 липня 2013 8:51 ранку Велике спасибі за таку ?? хорошу, докладну статтю про можливі ефекти статинів. Хочу показати її мого основного лікаря, який хоче призначити мені статини MM | 23 липня 2013 9:40 ранку Моя покійна мати була яскравим, незвичайним пенсіонером. Вона могла розумно обговорити будь-які питання поточних подій і політики, проходила пішки 2 милі щодня, була завзятим садівником. Зниження когнітивних функцій почалося у неї після того, як вона почала приймати ліки від високого холестерину, приписані лікарем. Ми вважали це порушення наслідком її похилого віку. Озираючись назад, я вважаю, що раптове зниження зниження у неї когнітивних функцій було результатом прийому приписаних ліків від високого холестерину. Якби я знав про статини все, що я знаю тепер, я б попросив її лікуючого лікаря відкликати свій рецепт. Сподіваюся, що всі лікарі і їх пацієнти тепер повністю проінформовані про небезпеку прийому статинів і відстежуватимуть відповідні несприятливі ознаки, щоб своєчасно відкоригувати лікування. Кращим способом зниження холестерину є ЗДОРОВЕ ХАРЧУВАННЯ, а не ліки. Michele | 23 липня 2013 9:54 ранку Мій чоловік брав різні статини протягом приблизно 15 років. Крестор був найгіршим. Буквально за 2 тижні він став як зомбі (у віці 35 років!). Я подивилася на сайті компанії, чи немає попередження про такий побічний ефект, але нічого не знайшла. Тоді я зателефонувала в компанію і поговорила із співробітником, який зізнався, що йшлося про подібний побічний ефект Крестору, він був включений в інструкцію, але не для споживачів, а для лікарів, і дуже неоднозначно. Я вивчила все з цього питання в інтернеті і виявила, що ми не одні. Тоді я зв'язалася з FDA (Управління з ліків і продуктів) і повідомила про наших бідах. Тим не менш, я все ще бачу багато реклами по Крестором по телевізору. GAJ | 23 липня 2013 11:17 ранку Коли у мене був приступ ТГА в 2008 році, все було приблизно так, як це описав доктор Грейвлайн. Я попросив мого лікаря скорочувати мені дозу статину так, щоб через два роки повністю припинити його прийом. З тих пір у мене не було з цим проблем. Але у моєї дружини, якій прописали прийом статинів, через кілька років виникли проблеми з пам'яттю. Вона перестала приймати препарати статинів, і протягом декількох тижнів її пам'ять відновилася. helen | 23 липня 2013 11:19 ранку Чи може бути так, що збільшення недоумства і хвороба Альцгеймера пов'язані зі статинами, які прописують для літніх людей? Можливо, проблеми створюються не тільки через старіння. Деякі люди приймають щодня 10-15 ліків, включаючи статини. Не дивно, що вони схожі на зомбі. Sal W | 23 липня 2013 11:54 ранку Прийом статинів може негативно впливати на мізки деяких людей, але мозок може відновитися після припинення прийому цих препаратів. Нещодавно група дослідників в університеті Арізони нове відкриття, що стосується клітин головного мозку людей, які отримують статини: виявлені незвичайне набряки в нейронах, які дослідники назвали нитка бісеру. «Дослідникам поки не зовсім зрозуміло, чому статини викликають таке незвичайне зміна форми нейронів», сказала невролог Лінда Рестіфо, яка веде дослідження. Вони вважають, що подальше дослідження «бісеру» допоможе зрозуміти, чому деякі люди відчувають зниження когнітивних функцій, приймаючи статини. Існує багато незалежних досліджень, що показують, що холестерин не викликає хвороби серця. Кардіолог, доктор медицини Стівен Сінатра і доктор філософії Джонні Боуден пишуть у своїй книзі «Великий міф холестерину», що стадне почуття щодо небезпеки холестерину виникло багато років тому завдяки дивній суміші дезінформації, сумнівних наукових досліджень, жадібності корпорацій і оманливого маркетингу, щоб створити один з найбільш руйнівних і непорушних міфів в історії медицини, який стверджує, що холестерин викликає хворобу серця. LV | 23 липня 2013 12:34 вечора Мій рівень холестерину завжди був прикордонним, тому лікар хотів, щоб я почав пити ці статини. Я був досить здоровим 50 річним чоловіком. Моя мати, яка хворіла на діабет, багато років тому поїхала до індійського лікаря, який дав їй рослинне лікувальний засіб, так званий «червоний дріжджовий рис». Це засіб сильно поліпшило склад її крові й допомогло постійно тримати його під контролем. Побачивши це, я купив банку цього кошти і прінімалего його регулярно протягом 90 днів. Потім я відвідав свого лікаря і здав кров для аналізу на холестерин. Він і я були вражені, коли побачили результат аналізу холестерин виявився в нормі. Це було 3 роки тому, і я досі приймаю це засіб 2 рази на день з їжею і не маю жодних побічних ефектів. Один раз на рік мені роблять аналіз крові, всі показники в межах норми. Helen M | 23 липня 2013 1:24 вечора Я сиділа на Ліпітор 12 років, з 1998 року, поки не відмовилася від нього в 2010 році. У ті роки я відчувала значне зниження когнітивних функцій мозку. Так, ліпітор дійсно допоміг мені знизити холестерин, однак погіршив мій діабет і короткочасну пам'ять. У 75 років у мене є обов'язки, які я більше не можу виконувати. Це більше, ніж просто старіння. Scott B. | 23 липня 2013 1:38 вечора Я пілот цивільного літака літака, кинув пити Крестор після 22 років використання статинів. У мене теж була ТГА, але була також і міопатія. Я відмовився від статинів поступово, протягом року, перейшов на здорове харчування і можу не хвилювався з приводу свого холестерину (6,46 ммоль / л). J. Daugherty | 23 липня 2013 4:15 вечора Для багатьох з нас страшні побічні ефекти статинів значно переважують будь-яку можливу користь від зниження рівня холестерину і тригліцеридів у крові. Статини несуть відповідальність за що з'явилися у мене хвороби паркінсонізм, цукровий діабет 2 типу та периферична нейропатія. Я кинув пити симвастатин, але ці хвороби поки не йдуть. SH | 23 липня 2013 6:33 вечора Я переконався, що статини можуть викликати симптоми недоумства. Дійшло до того, що я не міг закінчити пропозицію, а адже мені було 54 роки. Я починав з Крестору, але лікар перемкнув мене на ліпітор, і стало тільки гірше. Я зробив відкриття, яке комусь може знадобитися. Коли я перестав пити ліпітор, я отримав свою пам'ять назад, правда, повільно, протягом декількох тижнів. Потім я почав пити натуральний засіб лецитин, щоб знизити рівень холестерину, і в мене знову почалися проблеми з пам'яттю, точно такі, які були, коли я пив ліпітор. Я також спробував приймати ніацин (вітамін РР, те ж, що і нікотинова кислота) і теж мав деякі проблеми з пам'яттю. Все приходило в норму, коли я припиняв приймати будь-яке із згаданих засобів. Catherine GR | 24 липня 2013 8:36 ранку Я пишу юридичні документи і завжди повинна бути в змозі ясно мислити. Беручи симвастатин, отримала проблеми з мисленням. Коли я кинула його приймати, туман в мозку зник і пам'ять повернулася. M. Van Horne | 24 липня 2013 10:00 ранку Я намагалася приймати ліпітор кілька років тому і зовсім недавно Zetia, обидва рази з жахливими побічними ефектами. Я вважаю, що саме ліпітор прискорив наступ хвороби Альцгеймера у мого чоловіка. Я купила книгу Великий міф холестерин, це дійсно сенсаційна інформація про холестерин. SMJ відповів на коментар від SH | 24 липня 2013 12:30 вечора Дякую, що поділилися своїми висновками про прийом натуральних засобів для зниження рівня холестерину. У мене було те ж саме. suki65 відповів на коментар від JL | 24 липня 2013 2:46 вечора Я контролюю свій рівень холестерину періодичним голодуванням. Воно добре допомагає, не вимагає ніяких витрат і не викликає жодних проблем зі здоров'ям. Я снідаю кашею з наполовину знежиреним молоком без цукру в 11 ранку, потім з'їдаю 4 скибочки хліба з непросіяного борошна і банан, п'ю воду або напої без цукру, в 4 або 5 пополудні у мене чай (будь-який), а з 6 до 7 вечора я ем йогурт, фрукти і підсмажений хліб це останнє, що я їм. І так кожного дня. Через 2 місяці після відмови від статинів мій холестерин зменшився з 7,9 до 6,2 ммоль / л. Мій доктор задоволений. Однак м'язи моїх рук і ніг поки ще не відновилися після порушень, викликаних статинами. Sal W | 24 липня 2013 3:35 вечора Червоний дріжджовий рис це той же статін, такий же, як препарат ловастатин. Згідно доктору Джо Меркола, активні сполуки в червоному дрожжевоом рисі відомі як монаколін, який, як відомо, пригнічує синтез холестерину. Один тип монаколіна, монаколін К, також відомий як мевінолін або ловастатин. Ловастатин є першим статинів, схваленим Управлінням по продуктах харчування і медикаменту в США, він продається під торговими марками Mevacor і Altocor. Так що для вас, якщо ви приймаєте червоний дріжджовий рис в надії уникнути статинів, це сюрприз. Мері Еніг, доктор філософії, фахівець в галузі біохімії ліпідів, зайшла так далеко, що назвала високий рівень холестерину винайденої хворобою, проблемою, яка виникла, коли спеціалісти в галузі охорони здоров'я навчилися вимірювати рівень холестерину в крові. Якщо у вас підвищений рівень холестерину, каже вона, то це, принаймні частково, через збільшення запалення в організмі. Холестерин при цьому робить корисну роботу допомагає вашому організму зцілитися і відновитися. Що насправді необхідно, так це з'ясувати всі фактори, які завдають шкоди організму і призводять до збільшення запалення, а потім і до підвищення рівня холестерину (як захисної реакції). Половина людей з підвищеним рівнем холестерину мають абсолютно нормальне, здорове серце. Ви можете пройти ЯМР тестування для визначення рівня ліпідів низької щільності, щоб визначити, чи є у вас ризик захворювань серця. Їжа дійсно може бути ліками, контролюючим запалення в організмі незалежно від рівня холестерину. Джерело англійською: http: // www.

Немає коментарів:

Дописати коментар