середа, 18 березня 2015 р.

як навчити дитину танцювати будинку

Як навчитися танцювати будинку Моя дочка танцювала ще до свого народження: до сьомого місяця вагітності я викладала танець живота. Уже через три місяці після її народження я почала працювати. Під час репетицій будинку донька була поруч, і я бачила, як вона реагує на різну музику: якимсь композиціям вона посміхалася, якісь ніби впізнавала. З часом стали з'являтися улюблені музичні фрагменти, вона навчилася сама діставати диски, знаючи, де вони лежать, і ставити музику або відео. Коли їй було три роки, для мене виявилося великим сюрпризом побачити, прийшовши додому, що вона танцює з хустинкою. Я не вчила її цьому. Виявилося, що поки мене не було вдома, дочка багато разів дивилася записи, на яких я виконую танець з шаллю, і сама почала танцювати. Коли я запитала її, чи хоче вона навчитися танцювати, вона відповіла, що вже вміє. Її рухи в танці дійсно настільки природні, що я поки сумніваюся, чи варто її найближчим часом віддавати в танцювальну школу. Для мене так приємно те, що вона рухається сама, віддаючись поривам почуттів. Тому я вирішила дочекатися того моменту, коли вона сама захоче освоювати хореографію і підійде з питанням "як навчитися танцювати?". Часто буває, що справа йде інакше: дитина соромиться рухатися, і батьки не знають, як навчити його танцювати. Мені здається, що найкращий варіант почати рухатися самим батькам. При цьому рухатися варто тільки тоді, коли цього дійсно хочеться, коли музика подобається і танець приносить задоволення. Адже ваша радість від рухів відразу зчитується іншою людиною, особливо якщо це дитина. І йому просто захочеться в якийсь момент бути разом з батьками. Будьте терплячі і постарайтеся зрозуміти дитину. Часто дорослій людині варто перш за все поставити собі питання: хто насправді хоче навчитися танцювати дитина або він сам? Справа в тому, що більшість дітей все-таки рухаються, хоча б мінімально, під музику, яка їм подобається. Інше питання, що батькам такий прояв бажання танцювати може здатися недостатнім, але причина в них самих. Так як навчитися танцювати будинку? Думаю, що багато батьків, як і я в тому числі, занадто сильно хочуть зробити з дитини того, ким він не хоче бути. Ви намагалися віддати дитину в гурток, який він не любить, змусити його сказати потрібні слова ледве знайомому йому людині, хоча дитина сама цього не хоче, або викинути його іграшку, вирішивши за нього, що вона не потрібна? І чому в такі моменти ми так упевнені в тому, що знаємо, як вчинити дитині краще, ніж він сам? Зараз я сама тільки вчуся відрізняти свої особисті бажання від бажань Кіри і радію, коли встигаю зловити себе на тому, що я приписую їй своє бажання, і, усвідомивши це, можу дати їй свободу вчинити так, як вона хоче. Корисні посилання: відеозанятій «Бодіслім» зі Світланою Ратниковою у фітнес-відеотеці клубу «ЖИВИ!».

Немає коментарів:

Дописати коментар