понеділок, 11 травня 2015 р.

засоби лікування п'яткової шпори

  Здрастуйте всім, хто заглянув на мою сторінку! Якщо Ви зацікавилися цією темою, напевно, Вас теж турбують постійні болі в нозі, а саме в області п'яти. Хочу порекомендувати такий засіб, який конкретно позбавило мене від постійних болів з діагнозом- п'яткова шпора. Не буду зараз описувати, чому вона виникає - про це можна дізнатися з інших джерел, а просто постараюся дохідливо розповісти на власному прикладі, адже для когось це теж стало неймовірною, щодня, щогодини болем, що не дає нормально жити, ходити, радіти життю ! Що таке болі в лівій п'яті при ходьбі, стоянні і навіть сидінні, я дізналася більше 10 років тому, в ще майже молодому віці. До речі, в даний час цього захворювання схильне майже 80% населення, особливо-жінки. Думаю, в моєму випадку вона виникла при таких обстоятельствах- я зламала ліву ногу, вірніше, кісточку, що йде від мізинця, яку, ясна річ, поклали в гіпс, пересуваючись по будинку, спиралася цілий місяць на праву - здорову, всією своєю, хоч і не великий, але достатній, масою тіла в 60кг. Перелом мій благополучно зажив, а от проблема з іншою ногою розігралася не на жарт! П'ятка "нила, стогнала, свердлила", припухла, стояти на ногах стало моєю і головним болем, хотілося присісти на другому ж кроці, в автобусах, борючись зі стисненням, просила поступитися місцем, адже шлях на роботу був не близькою, лікарняний мені ніхто не давав, та я -патріотка і не просила! Але, не буду більше вже говорити про біль, який і ВИ, мабуть, відчуваєте не менше за мене, але, не знаєте, як же від неї, ненависної, позбутися? Що тільки за 1,5 року хвороби я не випробувала: 10-тки народних способів, всілякі поєднання з не поєднується, і оцет з яйцем, і свинячу жовч з салом (випрошувала привезти у торговців м'ясом на ринку), і корінь лопуха (поки його натерла -він дуже твердий-всі пальці собі изранена), і щось з часником робилося, щось і з валянками, (вже й не згадаю конкретно, здається - натирала підошву про шерсть), навіть пробувала процедури з крижаною водою (де -то в Інеті прочитала і про такий спосіб), і ще багато чого, що застосовувала, смішно навіть згадувати, йшла на всякі жертви, і на будь-які експерименти, на все, що вичитувала в журналах і збірниках, і причому за повними курсам. Зараз іноді читаю в Інтернеті про всю цю нісенітницю і дивуюся - до чого ж у нас все запросто щось радять і саме ті люди, хто, цього ніколи не використовував особисто, тому не вірте, будь ласка, всім подібним ягідка-квіточок, що не упускайте час даремно! Проходила я і справжні, так би мовити, лікувальні процедури в поліклініках - фізіопроцедури з ліками, УВЧ, лікування дорогим магнітними випромінюванням, але біль не хотіла йти, п'ята так і залишалася припухлою, увечері, я її практично няньчила, як дитину. І ось, одного разу, коли вже зневірилася щось знайти, яка рятує мене від цих тортур, на роботі я зайшла в Інтернет (тоді нам не дозволяли і 5 хвилин там бути -Дороги задоволення для підприємства) і, буквально, відразу ж, мало не Чи на 2-ій сторінці пошуковик за тегом - "лікування п'яткової шпори" раптом видав нову інформацію про настоянку на бузку і ось такий-з димексидом (була малюсінька заміточка із застосуванням), що вони позбавляють від цієї напасті. Бузок давно вже відцвіла, був місяць вересень, залишався тільки один спосіб -пріменіть Димексид. О БОЖЕ! Мені вірилося і вже не вірилося в чудо! Але, тут же "побігла", вірніше, пошкандибала в аптеку, купивши 2 флакончика, разом з дистильованою водою (як було вказано в рецепті), і надією на краще, повернулася додому. Навіть деякі протипоказання у застосуванні мене НЕ збентежили, не хотілося думати ще про щось, вдаватися в подробиці, мене нічого не бентежило, а тільки жевріла думка-швидше позбутися цієї виснажливої ??болю і причини неважливого настрою. А ліки-то до того ж, виявилося дешеве -копейкі, а адже до цього я викинула на вітер десятки тисяч тенге-10 років тому це були величезні суми. Не знаю, чому на цьому сайті воно вказане, як тільки протимікробний засіб, на першому місці-таки у нього виражену протизапальну властивість, а також аналгезуючу. В анотації до Димексиду конкретно йдеться, в якій пропорції для аплікацій з'єднувати його з дист. водою Спочатку я зробила більш щадний розчин -70% (води) до 30% (Димексиду), все пройшло нормально, на другий вечір уже 50:50, т. е. навпіл. (не подумайте, що в мене тюль брудна, вона просто кремового кольору і фото зроблено пізно ввечері!) Відразу взяла порожню пляшку і розмішати все куплене. При з'єднанні з водою склад нагрівається, але, через пару хвилин стає звичайною температури, має легкий сторонній запах, але він ледве помітний, і швидко випаровується. Що потрібно для аплікації, я постаралася показати на фото, але, відразу обмовлюся, проробила це спеціально, т. К. Давно це питання для мене не актуальний ось вже багато-багато років, просто розчин трішки залишився, і мені від душі захотілося допомогти тим , хто зараз страждає. Процедур потрібно зробити 15 разів по 30 хвилин. Обов'язково! Щовечора я це проробляла, сідала на диван, на п'яту прикладала мокру від розчину марлечку, зверху поліетиленову плівку, і укутував потім аплікацію рушничком, зверху теплою хусткою (для кращого проникнення ліки), читала, дивилася телевізор .... Розчин спочатку трохи пощипував шкіру, але, потім вона до нього звикла і перестала реагіровать.После зняття серветки, я зазвичай протирала ногу, змоченою у звичайній воді чистою серветкою (ноги, е ссе Сно, мила до початку процедури), щоб розчин все-таки залишався і продовжував проникати в середину. Вже на 9 день я відчула полегшення -П'ятки брала свій звичайний вигляд, т. Е. Пухлина почала спадати. Через півмісяця вже не відчувалося сильного болю, а тільки дуже-дуже ... далека і при довгій ходьбі. Через місяць я вже не ходила, а літала! Це була просто фантастика -400 з гаком днів постійних мук ПОЗАДИ! Неймовірно, як все виявилося просто! І, от, після мого такого довгого лікування, мене досі мучить питання-чому наші лікарі ніколи мені його не рекомендували, чому змушували проходити, можна сказати, кола пекла, взимку і влітку, навесні і восени ...? Невже вони не знали про існування такого простого рецепту, про який я і прочитала потім в 2-х томнику "Лікарські засоби" Машкова, наявному в мене в домі? У ньому-то я і дізналася, що Димексид прекрасне дешевий засіб для лікування артрозу, і ось цього самого - деформуючого остеоартрозу (ураження навколосуглобових тканин), який якраз виникає від того, що шпора зростає, розриваючи плоть, залучаючи до процесу м'які тканини з утворюється запальним процесом, у зв'язку з постійним навантаженням людського ваги, звідси і біль. Така була в мене, можна сказати, епопея, яка, на щастя, закінчилася позитивно. І допомогло в цьому просте російське засіб - Димексиду. Перед застосуванням, настійно раджу, все-таки прочитати про його протипоказання, можливо, комусь воно НІЯК не підійде (виникає алергія на препарат, або є супутні захворювання, прогресуюча катаракта, наприклад), ну, а якщо Ви зможете ним скористатися і вилікуватися - то я щиро порадію, що комусь допомогла в боротьбі за приємну життя без мук! І ще -постаратися під час цієї хвороби все-таки менше ходити, щоразу знаходите містечко, щоб посидіти, і не спиратися на хвору ногу, комусь може бути навіть застосовувати паличку, адже процес загоєння вимагає спокою. Краще місяць посоромитися, а потім бігати все життя!

Немає коментарів:

Дописати коментар