понеділок, 11 травня 2015 р.

Дарсонвалізація - «Ефект від дарсонваля. Мій досвід. Лікування вугрової хвороби, себорейного дерматиту особи). А також для волосся. (+ Фото) »| Відгуки покупців

 Одним з процедур, які мені там назначілі- і була дарсонвалізація особи. Я перебувала в стаціонарі 14 днів. Щодня ходила на цю процедуру. Мені включали апарат на 10 хвилин (потужність була дуже істотна) - якщо випадково відірвав від шкіри обличчя, було боляче знову доторкнутися до шкіри - розряд виходив хороший Електрод-насадка була там грибок. Не забуваємо, дарсонвалізація була лише частиною лікування. Однак, дуже существенной- шкіра ставала гладкою вже після першого застосування, жирність шкіри знизилася (зменшення роботи сальних залоз), почервоніння зменшувалися прямо на очах (під навіть першого сеансу ефект був вражаючий), запалення підсушують і прищики швидше дозрівали, як би виштовхувалися назовні, застійні плями від вугрів швидше розсмоктувалися. Чудо-ефект). Зазначу, що "проблемне обличчя", це важка проблема. Як же я заздрю, тим людям, у яких цієї проблеми немає (і які не розуміють, що лише засобом від Гарьньер "аля чиста шкіра" і подібної хренью, підходящою лише для здорової шкіри, тут не обійдеться). Чітко вироблений догляд, профілактичні курси (весна-осінь) прийому препаратів і процедур, дозволять Вам підтримувати шкіру обличчя в прийнятному (а може і в ідеальному) состояніі.Может про це напишу трохи пізніше (коли дозрію на відгук) з фотками рецептів лікаря рекомендацій сезонного курсу (весна-осінь), вони також у мене збереглися. Тому, я придбала дарсонваль для домашнього використання (о, спасибі, мій улюблений Айрек за зароблені гроші, я оплатила покупку з Аліекспресса) .Смотріте отзивМуж був спантеличений, коли він побачив ЦЕ у мене в руці. А це лише Дарсонваль з Аліекспресса. А Ви знаєте яким кольором повинні світитися насадки, червоним або синім? Зверніть увагу-ЦІНА в 2-3 рази нижче, ніж у нас! pd-01 (+ фото, + відео) В цьому дарсонваля в комплекті йде 4 насадки електрода. Для особи я використовую "пелюстка". (Набагато краще і зручніше для обличчя, ніж грибок) * контактний метод-т. Е. Водимо по шкірі обличчя по масажних лініях. Для "припікання" (або прискорення їх дозрівання) окремих прищиків використовую точкову насадку- крапельку. Їй користуюся безконтактним методом. Т. е. Відстань до шкіри 0,2-0,5 мм (залежить від виставленої Вами потужності). Утворюються "міні-блискавки", які знезаражують і підсушують. Зазначу, що силу виставляйте з мінімальной- і регулюйте по своїх відчуттів. Т. к. Ця насадка хвороблива, але дуже дієва, прищик всихає вже на наступний день. На фото відно- коли відстань до шкіри большое- електрод майже не світиться, підносиш бліже- він "розгорається все яскравіше" і відбувається "розряд блискавкою" (на жаль цю блискавку не вийшло відобразити на фото).

Немає коментарів:

Дописати коментар