понеділок, 11 травня 2015 р.

Болить ясна після лікування зуба - що робити? | Вистачить хворіти - портал про здоров'я

      Ми сьогодні хочемо поговорити з Вами, чому болить ясна після лікування зуба. Давайте разом подивимося діалоги на інтернет-форумах. Сергій: Доброго дня! Сьогодні ходив до стоматолога. Мені почистили і запломбували зуб. Правда, були такі болі, що довелося вдатися до анестезії. Після установки пломби я не міг стиснути щелепи через неприємні, хворобливих відчуттів, як-ніби від пломби йде невеликий імпульс в ясна. Так і має бути? Доктор сказав, що це нормальна реакція організму на нову пломбу і обіцяв, що біль пройде через день або два. Мені терпіти два дні або йти назад до стоматолога? Доктор Петров П. П .: Дійсно, так може бути після лікування. Поки для занепокоєння особливих причин немає. Можете поспостерігати за своїм зубом кілька днів (максимум тижня). У разі продовження болю, необхідно відправлятися до свого лікаря. Наташа: Доброго дня! Мені 22 роки. У червні цього року мені довелося йти до стоматолога, так як у мене страшно розболівся верхній зуб. Доктор мені сказав, що треба видаляти нерви. Зуб трьохканальний (в каналах знаходяться нерви). Операція проходила під місцевою анестезією. Два нерва видалили з першого разу, а з третім трапилася проблема: нерв не видалявся. Я відчувала сильний біль навіть під анестезією. Мені зробили рентген, але там нічого не знайшли. Пломбу мені ставити не стали, залишили відкритий зуб. Мені прописали амоксоглав (антибіотик) і ротові полоскання. Призначили наступний візит через три дні. Десна і небо хворіли весь час і були теплими. Через три дні мені під анестезією видалили нерв. При пломбуванні каналів мені було дуже боляче. Мені поставили діагноз Періодонтит. На рентгені було видно невелике затемнення. Зараз за вікном вже серпень, а зуб продовжує смикати, болить верхня ясна і раніше нагрівається. Доктор каже, що все в порядку, перелечивать не треба, а треба постійно полоскати. Я вже полощу зуби два місяці. Десна опухла і болить, а небо почервоніло. Я не довіряю цьому лікареві. Підкажіть, будь ласка, що мені можна зробити? Дискомфорт і біль тривають. Завчасно дякую за відповідь. Доктор Петров П. П .: Добрий день, Наташа! Я припускаю, що в зубі знаходиться додатковий канал. Спробуйте зробити знімки в різних проекціях. Можливо, Вам допоможе прикладання ліки в зуб. Бажаю Вам здоров'я! Віка: У мене зуби не болять, тільки ясна розпухла. Що мені робити і яким розчином полоскати? Рита: Кращий засіб від болю ясен - тільки шавлія! Чистим шавлія !!! Завари міцніше. Раз десять зачепи прополощешь і проблема вирішена! Правда, якщо що-той там буде серйозніше, то потім все одно вискочить. Тоді, тільки до лікаря! Бронеслав: Там у тебе, видно, діра капітальна. Кулею лети до лікаря. Навіть якщо від болю лезшь на стіну, все одно - до лікаря. Лора: Так. Треба показатися лікарю. Можливо, це флюс. Полощи рот ромашкою і шавлією, можеш ще фурациліном. Світу: Візьміть в найближчому універсамі гвоздику (знайдете серед приправ). Покладіть десять цвяшків в склянку окропу. Почекайте хвилин 15 і можете полоскати. Пухлина спаде і ясна заспокоїться. Василь: Ну Ви, блін, даєте! Бери ложку соди на склянку води і полощи після їжі. Однак, все одно треба йти до лікаря. Він візьме скальпель, надрежет ясна і ... біль пройде за лічені секунди. Спробуй! Доктор Петров П. П .: Ось, скільки рад Вам надавали «добрі люди». Послухайте і моя порада: просто покажіться хірурга. Ваша «проблема» вельми схожа на флюс, а з цим тягнути ніяк не можна. Катерина: Допоможіть! Зараз у мене період лактації, годую малюка. Лізе зуб мудрості, болить ясна, почервоніла і запалилася. Біль жахливий. Що мені робити? Доктор Петров В. В .: Негайно вирушайте до стоматолога. А поки можете мазати ясна Калгель або Камістад. Марина: Доброго дня! У мене вже третій день болить ясна після протезування. Підкажіть, будь ласка, чому це відбувається і чи довго це ще триватиме? Доктор Петров П. П .: Десна може хворіти при протезуванні знімними видами протезів і незнімними. В даному випадку мені незрозуміло, який вид протеза Ви встановили. Під час експлуатації знімного виду протеза зазвичай неминуче з'являються больові точки, і лікар напевно Вам про це говорив. Вам необхідно негайно йти на корекцію протеза. Подібна ситуація може виникати кілька разів (2-3), а потім Ви можете жити спокійно. Бувають випадки, коли больова реакція може виникнути через кілька років після протезування. Тоді Вам знову треба проводити корекцію. Якщо ж Ви встановили собі незнімний вид протеза, то підвищена чутливість ясна дуже скоро повинна заспокоїтись. Народні засоби від болю ясен Буває час, коли у Вас так болить ясна, що Вам потрібна термінова допомога - народні засоби, здатні вгамувати нестерпну біль. Ми хочемо запропонувати Вам кілька народних рецептів, здатних допомогти в такій ситуації. Сіль і гидроперит. Почніть чистити зуби сольовим розчином або самої дрібної сіллю. Робіть зубною щіткою масаж ясен, виводячи сукровицю. Потім розведіть у склянці води таблетку гідропериту і ретельно прополощіть рот. З часом Ви побачите позитивний результат - хворі зуби перестануть хворіти і хитатися. Квашена капуста. Володіє чудовими властивостями від пародонтозу. Треба довго жувати квашену капусту, масажувати і полоскати рот її соком. Приблизно через тиждень болі в яснах вщухнуть. Сіль і оливкове масло. Треба змішати ложку солі з оливковою олією. Отриманою сумішшю потрібно чистити і масажувати зуби. При відсутності оливкової олії можна взяти будь-яке інше. Листя подорожника. Треба розжувати їх і потримати в роті близько десяти хвилин. Прополіс. Треба полоскати ясна розчином прополісу. Журавлина. Частіше жуйте і тримайте на яснах журавлину. Сіль і мед. Змішайте інгредієнти і отриману суміш ретельно втирайте в ясна.

Немає коментарів:

Дописати коментар