понеділок, 11 травня 2015 р.

Зубні коронки з металокераміки - «Як повернути 13 відсотків грошей, витрачених на зуби (Росія)» | Відгуки покупців

 Всім доброго часу доби! Громадяни, бережіть зуби !!! А у мене чи то спадковість погана, чи то вплинуло те, що народилася я в умовах Крайньої Півночі, і з продуктами тоді була б Отрути, навіть молоко було порошкове .. Загалом, до 34 років мої зуби якось ну зовсім втратили товарний вид .. Ні, я, звичайно, за ними ДУЖЕ стежила, до стоматолога ходила, дорогі пасти купувала, полоскала рот обполіскувачами для порожнини рота .. Зуби всі були залатані, т е з пломбами і нарощені, а 4 зуба взагалі відсутнє .. Коли мені видалили ікло, я вирішила, що досить ходити Бабою Ягою, пора ставати Оленою Прекрасною, і стала збирати гроші, так як чула, що це задоволення не з дешевих. На консультацію пішла в держ. установа до протезистові, про якого в місті легенди ходять, і до якого записатися, як в Кремль. Він озвучив суму в 40 000 рублів. Ну, я вже була до такої суми готова, але я ж не знала, що зуби- то ще доведеться перелечивать! Думала, що і старі пломби нормальні. Але немає! Це був жах! Мені рассверлить кілька відмінно запломбованих зубів, витягли звідти нерви. Запломбували заново. Причому, якщо зуби я лікувала за полісом безкоштовно, т е платила тільки за матеріали, то перелечивать за повну вартість! Там поліс вже не діє, і доводиться платити за все .. разом переліковування обійшлося ще в 20 000 рублів. Потім мені спилювали зуби. Це не боляче, але противно, ходиш потім, як Яга, я на себе в дзеркало після походу до лікаря не подивилася, а даремно! Коли зуби спилюють, летить білий пил, і я була вся в ній, як маляр))) і брови, і ресніци- все було в пилу))) Потім лікар заводить щось на зразок твого індивідуального черепа, і саме на цей череп надягають твої коронки, щоб не переплуталися і не загубилися))) Виглядає страхітливо))) Але до цього ще роблять зліпок щелепи, тобі в рот пхають дужки і силікон, причому силікон буває з різними смаками, у мене був з полуничним))) Прям все для клієнта))) Спершу твої коронки (на примірку яких ти регулярно ходиш) виглядають невзрачно- просто метал, без напилення. Але у фіналі твої коронки все ж знаходять пристойний вигляд, їх намагаються зробити такого ж кольору, як твої рідні зуби. Тепер про фінанси. Не знаю про інші країни, але в Росії, якщо Ви працюєте, то можете отримати назад 13 відсотків від суми, сплаченої на лікування. Для цього треба сходити в бухгалтерію підприємства, на якому Ви працюєте, і попросити довідку 2НДФЛ. Потім берете всі чеки, всі квитанції, що ви витрачалися на лікування в МИНУЛОМУ році (до речі, якщо Ваші батьки-пенсіонери лікувалися платно, або ж Ви оплачували лікування своїх дітей або непрацюючого чоловіка, то теж збирайте всі чеки та квитанції), і ось з цими чеками йдете в організацію, в якій відбувалося лікування, і на кожен чек берете довідку для податкової. Ще потрібен рахунок в Ощадбанку, не обов'язково карта, можна для цієї мети ощадкнижку завести, 10 рублів на рахунок кинете, і книжка готова. Тобто, в податкову несете 1) довідку про зарплату з усіх місць роботи за формою 2-ПДФО ЗА РІК, в якому була оплата леченія2) Договір з лікувальним закладом (копія + оригінал) 3) Квитанції про оплату лікування (копія + оригінал) 4 ) Довідка з лікувальної установи з кодами 01 або 02 про оплату лікування (оригінал) 5) Паспорт (оригінал) 6) Ощадкнижка (оригінал) 7) ІПН Якщо Ви платили за лікування непрацюючих батьків, то додайте копію вашого свідоцтва про народження, якщо змінювали прізвище -то ще й копію свідоцтва про шлюб) 9) Якщо у Вас є діти до 18 років або студенти- очники до 24 років, то прикладіть свідоцтво про народження всіх дітей (копії + оригінал) Студентам потрібно взяти довідку з місця навчання про денній формі обученія10 ) Свідоцтво про шлюб, або про розлучення або смерті чоловіка (при розлученні або смерті потрібно копія 14 сторінки паспорта) (оригінал + копія) І ось з усім цим багатством треба йти в податкову, але спершу Вам треба заповнити декларацію. Якщо можете, зробіть це самі, я завжди звертаюся до спеціалізованої фірми, коштує це 200- 250 рублів, зазвичай ці фірми кучкуються біля податкової. Всім удачі з поверненням грошей і БЕРЕГИТЕ ЗУБИ !!!

Немає коментарів:

Дописати коментар