неділя, 26 квітня 2015 р.

Дитяча стоматологія Москва

Відгуки про лікування у Борисової Ю. А .: «Спочатку я сама ходила до Юлії Олександрівні . Потім привела до неї свою 11-річну дочку. У клініці привітна атмосфера, немає черг, запишуть на зручний час по телефону - тому дитяча стоматологія платна для мене приемлемей. Лікування проходить комфортно, моєї дочки лікар подобається. Всім рекомендую ». - Гончарова О. В. «Зверталися до Борисової Ю. А. з приводу лазерної пластики вуздечки. Дитині 7 років, процедури переніс добре, приїжджали кілька разів. Влітку підемо на профілактичний огляд. Клініка сподобалася, ставлення персоналу на гідному рівні, дуже зручно, що дитяча стоматологія в цао знаходиться, особливо, коли треба часто їздити на прийом ». - Доніна Є. В. Відгуки про лікування у Назаренка Е. Ю .: «Євгенія Юріївна дуже уважний і акуратний доктор. Вона намагається зробити лікування для пацієнта комфортним, завжди цікавиться чи зручно в кріслі, акуратна з інструментами. Діагностику проводить дуже ретельно, від її погляду не вислизнула жодна моя проблемна область на рентгені. Відмінно розбирається зі знімками КТ, читає їх як книгу і детально все пояснює. Синочка, коли треба буде, наведу лікуватися саме до неї. ». - Оксана Л. Відгуки про лікування у Селектор О. Н .: «Я виправляю прикус за допомогою брекетів Damon у Ольги Миколаївни Селектор. Лікування йде півроку. Мені все подобається, хоча зуби іноді болять. Але я вірю в успіх і повністю довіряю своєму орту. Я точно знаю, що через рік-півтора буду сяяти красивими зубками ». Поліна, 16 років. Відгуки про лікування у Слєпцова М. П .: «До Марії Павлівні нас направив дитячий стоматолог для консультації, так як дитина постійно смокче і гризе іграшки. Вона дуже уважно оглянула зубки дитини, дала поради з профілактики порушень прикусу. Будемо спостерігатися у неї, і сподіваюся, що зубки у сина будуть рости рівні ». Марія, син Іван Відгуки про лікування у Рада О. В .: «Єлизавета Валеріївна дуже добра і чуйна. Іноді мені хочеться кинути лікування на брекетах, але вона завжди підтримає і умовить. Після її прийому я відчуваю себе красивіше і впевненіше в собі. Сподіваюся, що вже скоро моє лікування закінчиться, і я буду посміхатися сміливо і відкрито! »- Настя Ш., 15 років. Дитячий лікар-ортодонт Большова Оксана Ігорівна Закінчила Московський медичний стоматологічний інститут ім. Семашко в 1989 році. Там же пройшла інтернатуру за спеціальністю «Стоматологія дитячого віку». Протягом 8 років працювала на кафедрі «Ортодонтія та дитяче протезування» ММСИ (нині ММГСУ). Володар більше 20 сертифікатів і дипломів про проходження додаткових курсів та майстер-класів з ортодонтії. Запорукою успіху лікаря вважає самостійну практику, спостереження і аналіз віддалених результатів лікування. Стаж роботи: більше 20 років. Графік прийому: четвер з 13:30 до 21:00. Відгуки про лікування у Большової О. І .: «Оксана Ігорівна - дуже хороший лікар! Мені пощастило, що я потрапила до неї. Кілька ортодонтів до неї планували видалити зуби, а у неї виправлення прикусу пройшло без видалення! Я дуже задоволена своєю посмішкою і тим, що не довелося видаляти здорові зуби! »Сабіна В.« Завжди подарунок, коли зустрічаєш лікаря з таким багажем знань. Поки тільки консультуємося у Оксани Ігорівни з приводу проблем з прикусом у дитини, але сподіваємося незабаром почати лікування ». Мама Миколи Х. Логопед, дитячий психолог Цукор Тетяна Борисівна Закінчила Московський державний педагогічний університет імені Леніна за спеціальністю "Логопедія". Пройшла підвищення кваліфікації з курсу "Клінічна психологія" при Московському державному університеті ім. М. Ю. Ломоносова. Працює з дітьми та дорослими, які потребують корекції мовлення з якихось причин. Активно співпрацює з ортодонтами "Діал-Дент", консультуючи пацієнтів, що проходять ортодонтичне лікування. У парі з хірургом вирішує необхідність пластики вуздечки язика або губ у дітей, проводить необхідні заняття при короткій вуздечці мови або вуздечок губ. Допомагає впоратися з боязню лікування, готує дитину до складних процедур. Стаж роботи понад 15 років. Графік прийому: субота з 11:00 до 17:00. Відгуки про роботу Цукор Т. Б .: «Тетяна Борисівна показала мені смішні, але дуже корисні вправи, які треба робити, щоб зміцнити мову. Тепер буква "Р" виходить у мене набагато краще. Спасибо. »- Самойлов К., 6 років. «Коли стали змінюватися зуби як то відразу багато випало, а нові ще не виросли, я почав говорити дуже невиразно і Тетяна Борисівна навчила мене деяким вправам. Робити їх легко і весело. Це як гра. Говорити став кращим. »- Локтіонов С., 10 років. Дитячий лікар-анестезіолог Афонін Дмитро Володимирович Спеціальність лікаря-педіатра отримав в 1994 році, закінчивши Російський державний медичний університет. Пройшов інтернатуру за спеціальністю «дитяча анестезіологія-реаніматологія». У 2011 році Департамент охорони здоров'я Москви присвоїв Д. В. Афоніну вищу кваліфікаційну категорію за спеціальністю «анестезіологія та реаніматологія». Паралельно з роботою в «Діал-Дент» веде прийом в НВЦ медичної допомоги дітям з вадами розвитку черепно-лицьової області та вродженими захворюваннями нервової системи. Графік прийому: по запису. Відгуки про лікування у Афоніна Д. В .: «Лікували зуби дитині в Диал-Дент під наркозом. Дуже хвилювалися. Але все пройшло успішно, тепер, слава Богу, все позаду. Спасибі дитячого стоматолога і анестезіологу Дмитру Володимировичу, який гранично ясно інформував про все, що потрібно знати батькам про наркоз для дитини і був з дитиною постійно, контролюючи його стан ». Діана В., дочка Єва (5 років). Дитячий остеопат, мануальний терапевт Попов Олексій Ігорович Закінчив Киргизьку державну медичну академію за спеціальністю «лікувальна справа» у 2002 р Пройшов ординатуру за спеціальністю «травматологія та ортопедія» та перепідготовку на кафедрі мануальної терапії, голкорефлексотерапії та неврології в Новокузнецьку. У 2011 році брав участь у практичному семінарі «Неонатологія і дитина. Остеопатіческій підходи до новонародженим, недоношеним дітям і молодої матері ». У клініці «Діал-Дент» бере участь у комплексному лікуванні дітей і дорослих з порушеннями прикусу. Стаж роботи з 2001 р Графік прийому: понеділок з 15:00 до 21:00, п'ятниця з 9:00 до 21:00. Відгуки про лікування у Попова А. І .: «Буквально після першого сеансу у Олексія Ігоревича моя дитина став легше дихати, випростався, як то весь розвернувся. Ми проходимо ортодонтичне лікування у Ради Є. В. та допомогу остеопата я вважаю дуже потрібна. »Людмила Л., син Даня (9 років). Гігієніст стоматологічний Смирнова Олена Петрівна Досвідчений, що знає фахівець, старший асистент головного лікаря клініки. Прекрасно спілкується з дітьми, навчаючи їх навичкам правильної гігієни та догляду за порожниною рота. Володіє всіма сучасними апаратними методиками догляду за зубами (Air Flow) і способами відбілювання зубів (Zoom). Консультує пацієнтів з брекетами з підбору та використанню гігієнічних засобів (зубні щітки, пасти, іригатор і т. П.). Виконує масаж ясен. Вважає, що своєчасна профілактика зубних захворювань - найважливіше завдання лікарів і батьків маленьких пацієнтів. Відгуки про роботу Смирнової Є. П .: «Олена Петрівна навчила мене правильно чистити зуби - мене привела до неї мама, яка вважає, що я погано чищу зуби. Спочатку вона розповіла мені про наліт, але мене це не хвилювало особливо. Потім вона дала мені розжувати синю таблетку, і я побачила таке! Це був шок! У хорошому сенсі, звичайно! Я і не підозрювала, що наліт є на зубах, які мені здаються чистими. Тепер я весь час згадую ці сині плями і намагаюся чистити зуби ретельно, як вона мені показувала. Використовую нитка, хоча не завжди виходить. Мама пообіцяла купити мені ці таблетки, щоб я і вдома могла перевірити чистоту зубів ». Наташа, 12 років. Гігієніст стоматологічний Сорокіна Динара Джавдатовна Виконує гігієнічні стоматологічні процедури дітям і дорослим. Консультує з догляду та підбору засобів гігієни. Завжди в курсі всіх новинок ринку гігієнічних засобів. Доброзичливий, терплячий, почасти педагогічний підхід Дінари Джавдатовни до дітей гарантує ефективне навчання навичкам гігієни. Графік прийому: понеділок з 15:00 до 21:00, вівторок з 9:00 до 15:00, п'ятниця з 9:00 до 21:00, субота з 9:00 до 15:00. Відгуки про роботу Сорокіної Д. Д .: «Динара Джавдатовна навчила мене правильно чистити зуби навколо брекетів, а то я скільки не намагався, весь час виходило недуже. А ще порадила хорошу пасту, щоб з рота не пахло. »Петро К. (14 років).

Немає коментарів:

Дописати коментар