середа, 22 квітня 2015 р.

Кліторальний свербіж

Дівчатка! Допоможіть порадою !!! Може у когось було подібне. Особливо бридливим не читати !!!! Нижче інтимні подробиці. Два місяці тому був ПА з чоловіком. Ми пестили один одного, і він пестив мій клітор. Через деякий час у мене з'явилася молочниця. Лікувала 10 днів Тержінаном за рекомендацією лікаря. Минуло короткий час, моя Г взяла мазок, сказала все в порядку, але для профілактики прописала свічки Нистатин. Потім я почала помічати у себе свербіж в області клітора, він посилювався, потім починав свербіти. Почали залишатися мокрі сліди на білизні і саме в області клітора. Чи не витерпіла початку мазати маззю Пімафуцин - ставало легше, без неї я взагалі не могла обходитися. Так було не довго. Потім я потрапляю в лікарню на збереження. там ставлять діагноз - інфекція - Кандидоз. Заново призначають Тержинан 10 днів. Я починаю закладати таблетки. І в цей час відчуваю себе чудово. Через тиждень після лікування заново помічаю, що починає мене турбувати кліторальний свербіж, спочатку ненав'язливо, ледве-ледве, я насторожилася. До прийому до лікаря залишається ще тиждень. Я зрідка користуюся маззю пимафуцин. Вона сказала можна. Але мені здавати мазок і за 3 дні, припиняю мазати. ці три дні здаються мені катострофа. З'являються знову мокрі виділення на білизні в області клітора і бувають досить рясні. Та такі, що часом просто стою і відчуваю що щось витікає від туди. Підсумок-мокру білизну і з'являються білі кремоподібні виділення з кислуватим запахом. Після гігієни, там починає все свербіти і свербіти, з'являється роздратування. Вже вхід у піхву червоніє. Мабуть реакція на лужне мило. Терплю. Мазок ж чекає. А по приходу до лікаря: вона мене послухала, і сказала, що призначить свічки без аналізу. Блін, а може це не молочниця, я вже й не знаю що думати. І в лікарні коли я говорила з іншим лікарем, окцентріровала увагу на тому, що починається все з клиторального свербежу, а лікують мені піхву, я звичайно не доктор, але свічки я позакладає, клітор то на багато вище і далеко не кожна свічка при витіканні до нього дістане. На що мені відповіли, що так потрібно лікувати, а потім візьмуть мазок і все перевірять. Так ось: коли я прийшла на прийом, моя Г послухала мене, мазок НЕ ВЗЯЛА !!!, сказала купити мені розчин хлоргексидину і крем Гінофорт. Я так і зробила. Прийшла до неї, вона мені все промила, і запхала туди цей крем. І все !!! Ніякого лікування далі. Коли я дізналася, що ця процедура проводитися разово, я дуже здивувалася, яка ж хімія там, яка допомагає за 1 раз. У анотации написано при вагітності консультуватися з лікарем. БЛИН, за такий довгий час молочниця вже переросла в хронічечкую форму. Невже немає таблеток оральних, які впливають на організм комплексно при кандидозі і які дозволені при вагітності. Начебто статтю читала про табл. пимафуцин, може чим 1 раз сувать туди їдкий крем, можна було і орально попити таблеток. Голова обертом, ставлення лікаря це ЖЕСТЬ. Та ще виділень, як Белей майже не помічаю, стали з'являтися жовті, але я п'ю залізо (ферумлек). Може він забарвлює мої виділення. І ця текти в області з клітора. Ніколи такого не було. Помогите плиз радою, може хтось стикався з подібною ситуацією. Вже не знаю, що й думати. Що й робити. І іншого тлумачного Г немає.

Немає коментарів:

Дописати коментар