неділя, 26 квітня 2015 р.

Жіночий алкоголізм, лікування алкоголізму у жінок в Харкові, Києві | Приватне підприємство КЛІНІКА САНА

                                                                    Алкогольна залежність у жінок за останні десятиліття зросла в 2 3 рази. Існує думка, що жіночий алкоголізм лікується важче, а то і невиліковний. Це невірно. Жіноча алкогольна залежність лікується, але має ряд особливостей. Знання жіночої психопатології, збір наркоанамнеза, врахування генетичного або біологічного фактора в розвитку залежності формує правильну і успішну тактику в лікуванні даної патології. Лікування жіночої алкогольної залежності відбувається, як правило, в умовах стаціонару, звичайно, можливо і амбулаторне лікування, але це визначає лікар-нарколог. У нас успішно лікують даний вид патології. Як лікувати жіночий алкоголізм Жіночий алкоголізм - біда багатогранна і містить в собі безліч подпроблем. Вони стосуються не тільки здоров'я жінки, але і її сім'ї, виховання дітей, ставлення до роботи, матеріального становища. У наше стрімке століття жінки куди більш залежні від стресів, різних психологічних факторів. Негативні емоції, депресивні стани, конфлікти в сім'ї і на роботі можуть спричинити за собою бажання розслабитися з чаркою спиртного. І це не те питання, яке обговорюють з колегою або подругою. При виявленні знакових симптомів - похмілля, запоїв, втрати кількісного і ситуаційного контролю при прийомі алкоголю, слід звернутися до фахівців-наркологів. Лікуванням алкоголізму у жінок займається ПП КЛІНІКА САНА. Як підтверджує статистика, жіночий алкоголізм на сьогодні стає серйозною проблемою. Приблизно одна п'ята жінок вживають алкогольні напої систематично. Вважається, що лікування жіночого алкоголізму відбувається важче, ніж у чоловіків. Але це не так. Щоб ефективно боротися із захворюванням, потрібен комплексний підхід. Для боротьби з головним симптомом алкоголізму - потягом до алкоголю, використовуються різні методи. Так, у ПП КЛІНІКА САНА застосовуються різні види кодування: психоемоційно стресова терапія, лазерна і ТЦЕ терапії, медикаментозна внутрішньосудинна або внутрішньом'язова імплантація залежно від показань на даний метод експрес-лікування. Ми, також, надаємо допомогу при виведенні із запою. Лікар, збираючи наркоанамнез, враховує жіночу психопатологію, генетичний або біологічний фактори залежності, призначає лікування. Передбачається, що отримувати лікування жінка може як в умовах стаціонару, так і в амбулаторних умовах. У лікуванні жіночого алкоголізму активно використовується логотерапія, психофармакотерапія, психокорекція. У разі лікування алкоголізму у жінок психологічні методи важливіше, ніж при лікуванні алкогольної залежності у чоловіків.

1 коментар:

  1. Я хотів би довести це до відома громадськості про те, як я вступив у контакт з містером Педро після того, як втратив роботу на лісопильні та отримав відмову у кредиті банком та іншими фінансовими установами через мій кредитний рейтинг. я не міг сплатити гроші за дітей. Я запізнився на рахунки, мене збиралися вигнати з дому через неможливість оплатити оренду, саме в цей період моїх дітей забрали у мене прийомні сім’ї. потім я вирішив шукати кошти в Інтернеті, де я прочитав про містера Педро, який допомагає людям з позикою в Інтернеті, де в Інтернеті було зазначено цей електронний лист (pedroloanss@gmail.com), але все ще не був переконаний через те, що я пережив поки мій родич, який є священиком, також не розповів мені про поточну схему кредитування під дуже низьку відсоткову ставку в 2 і чудові умови погашення без штрафних санкцій за несплату. У мене не було іншого вибору, як також зв’язатися з ними, що я і зробив. пан Педро відповів мені. той день був найкращим і найкращим днем ​​у моєму житті, який ніколи не можна забути, коли я отримав кредитне сповіщення про суму позики в розмірі 400 000,00 доларів США, на яку я подав заявку. Я ефективно використав позику, щоб погасити свої борги та почати лісопильний бізнес, і сьогодні я і мої діти щасливі та щасливі. Ви також можете зв’язатися з ними електронною поштою: (pedroloanss@gmail.com чому я це роблю? я роблю це, щоб зберегти якомога більше тих, хто потребує позики в Інтернеті. дякую і благословить вас усіх, я олександер Артем з Horizon Park bc , україна.

    ВідповістиВидалити