середа, 18 березня 2015 р.

Як навчити дитину мислити

У вас залишилися питання? У мене хлопчик, такий непосида. Його за заняття, за навчання не посадити, йому б все в футбол ганяти. Нам, напевно, не підійдуть ваші вебінари. Там посидющим потрібно бути. Вебінари призначені для батьків. Я пояснюю матеріал і даю практичне завдання, яке ви вже повинні зробити з дитиною. Одна хороша новина: ми не будемо грати в шахи або вчитися писати гачки в прописах. Всі завдання треба буде виконувати на ходу, між справою, без спеціальних посібників або зошитів. І добре якщо дитина в цей час не буде сидіти за партою. Тому що розумовий розвиток малюка відбувається паралельно з фізичним, це природно, адже мозок - частина організму. Скажіть, коли мені цим займатися? Дім, робота, готування, прибирання, прасування, знову робота. Тут не до вебінарів. Хоча дуже хочеться. І донька до знань тягнеться. Нам ніколи і буде ніколи завжди. Час іде, діти дорослішають, ми мучимося від почуття провини і того, що колись десь не встигли і не до дали. Для занять та ігор з дитиною, які я буду пропонувати, вам не знадобиться виділяти ще 1-2 години в день. Той час, який ми можемо провести з дитиною по дорозі в дитячий сад або в басейн, ми будемо вчитися наповнювати розумним, продуктивним спілкуванням. Впевнена, що після тренінгу ви будете розвивати мислення - за звичкою, просто тому, що не можете по-іншому. А мій чоловік каже, що все це нісенітниця. У школі всьому навчать і нічого гроші викидати. Провідні психологи і педагоги вважають, якраз навпаки: «Не поспішайте віддавати дітей до школи, вчити читати чи писати. Навчальні заняття нікуди не підуть, головне - розвинути уяву і підтримувати нестереотипно мислення. Якщо це не зробити до 7 років, буде пізно - уяву дитини піде в пасивну форму »А я від себе додам. Жоден учитель ні в одній державній школі не буде розвивати мислення і творчий потенціал вашої дитини. Завдання вчителя: розповісти матеріал і перевірити що його добре запам'ятав. Часто щоб бути відмінником потрібна тільки добре натренований пам'ять. Скажіть, а чи вистачить цього, щоб стати успішним, гнучким, динамічним, креативним людиною? Щоб побудувати блискучу кар'єру і стати професіоналом у своїй справі? Старший дитина виросла без всяких занять і прекрасно розуміє - відмінник Повторюся, головна умова гарного навчання в школі - хороша пам'ять і увага. Мислення та уяву - може розвиватися завдяки якимось захопленням дитини, а може так і залишитися в зародковому стані. І відповіді скільки у вас знайомих, які в школі були відмінниками, але виявилися абсолютно затребуваними в житті, працюють вже не один десяток років рядовими співробітниками в курному офісі за мізерну зарплату? І чи є гарне навчання в школі запорукою успішного майбутнього? Я можу все це знайти безкоштовно в Інтернеті Це мої власні напрацювання та результат п'ятирічної роботи з дітьми в цьому напрямку. До того ж суть тренінгу - отримати практичні навички. Навряд чи ви зможете побудувати ефективну систему по уривчастих знань з інтернету Я можу купити книжки по ТРИЗ і займатися сама Книги - це добре. Сама витрачаю не менш години в день на читання книг по розвитку і вихованню дітей. Але скажіть, навіть якщо в книзі пропонуються вправи та завдання, як часто ви сумлінно їх виконуєте? А якщо у вас виникають складнощі, то чи зможете звернеться до автора за порадою? Я хочу розвивати дитину різнопланово, а не за однією методикою Я не пропоную забути вам про відвідування басейну і не кажу, що мої заняття замінять музичну або художню студію. Батьки часто розуміють, що на додаток до занять в студіях і гуртках, треба розвивати мислення. Але з практичної сторони, абсолютно не зрозуміло з чого почати. Крім того, допитливість, творча активність - якості необхідні в будь-якій діяльності Що мені дасть один тренінг - це напевно постійно займатися треба .. За 2 тижні тренінгу ви напрацюєте практичний досвід занять з розвитку мислення та уяви на льоту. Отримавши необхідні знання, закріпивши результат і відчувши смак до винахідницької діяльності, ви вже ніколи не зможете мляво і нудно відповідати на нескінченні чому вашої дитини.

Немає коментарів:

Дописати коментар