середа, 18 березня 2015 р.

Як навчити дитину спати?

  Для початку скажу, що моя дочка з 2х місяців спала по 8-9 годин без перерви, після чого швидко їла цицю і спала ще три години. В 4 місяці я її відселила в окрему кімнату, т. К. Вона спала вже по 11 годин вночі щодня. Так вона спить і досі. З денним укладиваніемпрімерно в цей же час справа йшла так само добре. Тут я опишу, що я робила для того, щоб домогтися такого результату. Постараюся нічого не упустити, хоча, здається, з тих пір пройшла ціла життя :) Починати треба з самого початку, з самого першого дня. Визначте для себе, коли Ви хочете влаштувати дитині день, і коли повинна бути ніч-т. Е. Від такого-то години до такого-то. В цей час (одне і той же час) щодня в кімнаті дитини повинен гаснути світло, всі звуки повинні приглушатися, розмовляти можна тільки шепотом- у нас ніч. Якщо дитина не бажає спати, якщо він покакав, хоче є- постарайтеся якомога швидше, тихіше і м'якше задовольнити всі його бажання. Світло при цьому включати не можна, лучще, якщо у Вас постійно буде горіти нічник, яскравий рівно на стільки, щоб Ви не промахнулися, доглядаючи за дитиною. Підмивати вночі можна тільки теплою водою (у мене стояв для цього невеликий електричний чайник. 30сек-і кип'ячена тепла вода під рукою). Ні в якому разі не можна вночі виносити дитину в іншу кімнату, розважати і т. П. Ніч-вона ніч. І ніхто ніяк не в силах змінити цього часу діб-це малюк повинен зрозуміти і перейнятися. Ніхто і ніколи не буде з ним грати вночі, телевізор та іграшки вночі недоступні. Навіть якщо неспання триватиме 2 години-не йдіть на компроміс, нехай ніч залишається вночі-цим принципом Ви збережете собі багато сну в найближчому майбутньому. Зауважу, що у дитини є свої власні години сну і неспання, Ви можете лише коригувати їх або приймати як є. Наприклад, у Жені оптимальний час засипання завжди було 22:00. Варто було мені спробувати класти її на годину раніше чи пізніше, як вона починала прокидатися мало не кожні 2 години по ночах. Але якщо вона засинала в цей свій час "Х", то спала спокійно всю ніч (так само йдуть справи і по сю пору). Спробуйте визначити такий час "Х" у свого малюка експериментальним шляхом. Однак, не варто починати з 7 вечора-Ви ж не хочете, щоб дитина вставав щодня о 4 ранку, правда? Як би не хотілося Вам мати власні годинник вечорами, в 4 ранку вставати ще складніше. І до вечора накопичується така втома, що Вам захочеться укласти чадо еше раніше. Це замкнене коло я спостерігала в однієї своєї знайомої і дуже не раджу нікому повторювати її сумний досвід. Ніколи не кладіть дитину в той час, коли він не хоче спати. Іншими словами, розрахуйте час, який потрібно Вашій малишудля того, щоб втомитися і захотіти спати. Стоміть його як слід за час неспання. Перед сном, з уже сільноуставшім дитиною поплавайте як слід в теплій ванні (можна включити спокійну музику або шум моря). Після ванниоденьте його в суху теплу ночнушку, нагодуйте. Підгадати всі ці процедури так, щоб вони проходили приблизно в один той же час, але щоб до цього часу дитина вже хотів спати. Це дуже важливо-тільки так Ви навчите дитину швидко засипати. Його організм буде твердо знати, що коли відбувається певна последовательностьсобитій- він тут же засинає. Моя порада-не качати. Ніколи:) Якщо дитина плаче, зазвичай його щось турбує. Потрібно постаратися знайти причину і усунути її, тоді дитинко плакати перестане. Якщо ж заколисати, то дитинко просто забудеться, її закачає, як в машині, що не хорошо (почитайте Комаровського), і врешті-решт через короткий час вона знову прокинеться і знову буде плакать- бо причина-то залишилася! Крім того, дитину не вчиться спокійно засинати, а тому Ви себе приречете на щоденні заколисування приблизно на рік. Це моя думка, безперечно це одна з думок. Але я не качала і ніколи не укладала тому дитину по 3 години ночами ніколи. Моє думка-дитина народилася не для того, щоб озиратися на внутрішньоутробну життя і заспокоюватися, а для того, щоб радісно пізнавати цей світ і розвиватися, і щоб йому при цьому ніщо не заважало:) Груди на кожен писк я пропонувала близько тижня-двох. . Пізніше не було випадку, щоб я, зрештою, не виявила і не усунула методом проб причину плачу. А ще пізніше навчилася ці причини попереджати. Наприклад, я бачила, що дитина відлежиться в такому положенні ручку і незабаром прокинеться з плачем- я заздалегідь клала дитину зручніше. Тому найчастіше вона прокидалася і прокидається з посмішкою. Інша справа, що не завжди можна відразу усунути ці причини-але треба над цим працювати, а не укачівать- моя думка. Звичайно, сушествуют інші точки зору. Наприклад, Гленн Доман називає хитну люльку геніальним винаходом і стверджує, що заколисування допомагає розвинути потенціал мозку. Він вивчав дані цілим інститутом протягом 50 років, на підставі чого виникла ціла нова методика раннього розвитку дитини. Але є відомий педіатр Комаровський, який говорить, що заколисування призводить до того, що дитина заспокоюється, втрачає свідомість, від захитування, що зовсім не добре для його психіки. Крім того, при такому підході дитина не вчиться засипати самостійно, від чого у нього можуть бути великі проблеми зі сном у майбутньому. Саме з цією точкою зору я повністю згодна і випробувала її на своєму ребенке- я не качала і ніколи нікого качати Не буду :) Коли було складно укласти Женю (не буває все завжди гладко), чоловік іноді пропонував покачати її, у відповідь на що отримував репліку типу: "Звільняйся з роботи, сиди вдома і качай" Але, знову ж таки, це лише моя точка зору, заснована на моєму особистому небагатому, але досить вдалий досвід ..) Через пару місяців Ви вже будете пожинати плоди власної праці (не такої важкого, вобщем-то)) Що робити далі? Дитина вже не так часто спить, все розуміє і реагує на навколишнє. Все змінилося ... Перше правило-час неспання заповнити активними заходами (як фізично так і розумово) - гімнастика, пізнавання нового (всіма почуттями). Безпосередньо перед сном- невелика прогулянка на руках на вулиці чи вдома з вивченням навколишнього світу. Коли Ви бачите, що дитина "дозрів" (втомився, що не перезбуджена, не плаче (тоді спочатку відволікти), та й за часом він в цей час зазвичай хоче спати), даєте груди (моя на грудях засипала). У мене була така ситуація-Женя активно смоктала якийсь час, а потім починала дрімати, ліниво посмоктуючи, але вже не для їжі. Так от в той момент, коли очі ще не закрилися остаточно, я вставала з нею на руках і плавно йшла до Люле (вона продовжувала посмоктувати). Коли вона заспокоювалася, що від руху і зміни обстановки я нікуди не дівається, я нахилялася і клала її в люлю, не згорнувши рук. Т. е. Фактично вона продовжувала бути в моїх обіймах і була спокійна, що я не пропаду. Коли ж я бачила, що вона зовсім відрубується, я обережно виймала руки і погладжувала їй животик або просто тримала якийсь час руку на животику. Головне-перекласти до того, як очі зімкнуться, але перекласти в той момент, коли зі сном боротися у дитини вже просто немає сил:) Через кілька місяців-приблизно в 4-5 міс. Я стала годувати її тільки після розсипу, щоб не було зв'язку циця-сон. Тоді цицю замінила при засипанні соска. Бували невдачі, і вона не засинала, тоді я забирала її і забирала засипати на циці у великому ліжку будинку. Але потім якось само собою вона перестала засипати будинку вдень-тільки на вулиці і за хвилину. Так! мені дуже допоміг шум моря (у мене є пристрій, який цей шум відтворює). Я ставила пристрій поряд з люлей і вона заспокоювалася від нього краще, ніж від будь-якого мого "шшшшш" .. Зараз нам і це не потрібно. Здається, все :) Так! Моє головне правило-у дитини не повинно бути ніяких негативних асоціацій з місцем спання. Це означає при будь-якому взвяке Ви поруч і готові притиснути дитину до себе :) Моє тверде убежденіе- дитина плакати не повинен, тому що йому в цей момент погано :) Ну от, дитина вже зовсім великий (близько року). Він все розуміє і починає качати права. Ви звично кладетеего в ліжко після звичайного моціону, а він схоплюється і починає хуліганіть- то йому попити, але на горщик, то поцілувати, то дати іграшку .. Тут допомагає найпростіше засіб-грізно рахувати до трьох. Потім класти на спину, пояснювати, що пораспать. Якщо він знову вскаківает- повторювати вправу. Дитина втомилася, у нього вже не так багато сил, він хоче спати, ногда глибоко всередині) Треба допомогти йому перестати чинити опір цьому сну. Головне-ніяких компромісів. Спати- значить, спати. Не стрибати по мамі, не ходити по кімнаті, не грати з іграшками, а налаштуватися і спати. Зазвичай, після пари-тройкітакіх експериментів, на рахунок "два" дитина падає в ліжко сам :) Ще один важливий нюанс наостанок .. Почну відразу з прикладу. Ви, коли спите, іноді трохи просипаетесь- щоб повернутися на інший бік, зітхнути і т. П. Цей момент зазвичай припадає на так зване "междусонье", - т. е. перехідний час від глибокого сну до поверхневого і навпаки. Зараз же всі, напевно, знають, що за ніч людина проходить кілька разів через ці фази сну. Так от, уявіть, що в той момент, коли Ви в абсолютно сонному стані зітхнули вночі і захотіли перевернутися на інший бік, раптом Ваш чоловік схоплюється, вмикає світло і починає Вас розкривати, роздягати, переодягати, намагатися нагодувати і т. П. Як Вам таке сподобається? Думаю, Ви влаштуєте йому скандальчик, після чого довго не зможете заснути. І заснете, швидше за все, тільки зі снодійним (укачиванием). А тепер уявіть собі, що кожного разу протягом кількох ночей під час зміни фаз сну Ваш чоловік проводить подібні знущання. Що буде результатом? Правильно! Ви отримаєте безсоння! Ваш організм навчиться остаточно прокидатися кілька разів за ніч. Якщо Вас в попередні рази присипляли кормежкой- Ви почнете вимагати їжу, навіть якщо їсти не хочете-як снодійне. Якщо укачівалі- ще гірше, тепер, прокинувшись, заснути просто так у Вас не вийде. І Ви будете мучитися. Я все це написала для того, щоб нагадати самій собі про те, що не варто торсати дитини, коли він про це не просить. Зазвичай, через тиждень або два після пологів, мама вже точно знає, коли дитина хоче їсти, який приблизно у нього графік. Якщо ж дитина пищить під сні, просипаясь- дозвольте йому спати далі. Не будіть його насильно незрозуміло навіщо. Не ламайте його золоте вміння нормально відпочивати:) Врахуйте, що дитину не можна нічого навчити раз і навсегда- він весь час, з різною періодичністю, перевірятиме, чи можна що-небудь змінити в порядках чи ні. Добре, якщо всі поступки з Вашого боку будуть в розумних межах. Анархії дитина боїться, йому потрібні рамки поведінки, від яких би він відштовхувався. Звичайно, вони повинні бути розумними, а дитина повинна в будь-якій ситуації бути впевнений, що Ви його дуже любите будь-якого, навіть неслухняного, навіть коли гнівайтесь Удачи Вам. І питайте мене про мій досвід, якщо Вам цікаво. :) ## ~~ Http: // baby. konfetka. com / dream. html ~~ ##

Немає коментарів:

Дописати коментар