понеділок, 11 травня 2015 р.

засіб для лікування нігтів

Колись давним давно даний засіб допомогло відростити мені довжину, але нігтьова пластина досить сильно була висушені, внаслідок чого стали загинатися кінчики нігтів. Пізніше я познайомилася з такою чудовою річчю, як гель-лак і геть забула про ламких нігтях, оскільки вони весь час перебували під защітой.Но, пару тижнів тому, після зняття гель-лаку пролунав важливий телефонний дзвінок ... потрібно було терміново виїхати. Оскільки, час на манікюр і повторне покриття у мене було відсутнє, я знайшла перше-ліпше засіб в будинку і нафарбувала нігті, щоб випадково не зламати їх в поїздці. За трагічною випадковості цим засобом оказалсяEveline 8 в 1, нова пляшечка кошти, що стоїть в шкафчіке.Через 15 хвилин після виходу я просто прокляла себе, відразу згадалися ті жахливі відгуки з зіпсованими нігтями ... але ж рік тому лак не давав такого ефекту, я була в обуренні. Найсильніше хворів мізинець на лівій руці. З кожною хвилиною біль все посилювалася, пальці ломило, мені здавалося що засіб проїв мої нігті до кісток. Найжахливішим було те, що я ніяк не могла його змити, мені доводилося терпіти і висовувати руку у вікно машини, щоб хоч якось заглушити нескінченну біль. Зона кутикули і бічні валики помітно запалилися і опухли. Мої муки тривали близько 2 годин, приблизно через такий проміжок часу я змогла зняти це жахливе покриття. Але ще приблизно тиждень мені було дуже боляче торкатися до нігтя. Не можливо було друкувати або стискати кулак. На нігті залишився слід, схожий на гематому після забиття але при цьому мав червонуватий відтінок. Тоді я й зрозуміла, що ніготь швидше за все злізе. Шкодую, що не сфотографувала це. Сьогодні ж, після зняття гель-лаку, я помітила, що в мене почалося відторгнення нігтьової пластини. (Ніготь почав відходити від "м'яса") Найсильніше це виражено на тому самому багатостраждальному мізинці. У мене немає сумнівів, що відторгнення викликано саме величезним вмістом формальдегіду в засобі (2%, що перевищує норму аж у 10 разів). У багатьох країнах ця речовина і зовсім заборонено, т. К. Є отрутою. Саме тому нігті ростуть швидше і товщі. Включається захисна функція організму, він намагається захистити зону впливу від шкідливих речовин, що містяться в цьому "лікувальному" средстве.Теперь ні за що в житті я не завдам на свої нігті що-небудь, що містить формальдегід або його похідні. По-справжньому зміцнити нігті можуть лише вітаміни і ванночки / маски з натуральних компонентів. Я щиро сподіваюся, що мої нігті відновляться і гіпоніхій приросте назад, а поки просто покажу, якими вони були в той нещасливий день і якими стали зараз ...

Немає коментарів:

Дописати коментар