четвер, 23 квітня 2015 р.

Лікування обструктивного бронхіту. Захворювання органів дихання у дітей

Всім доброго дня! Хочу поділитися своєю історією в надії, що комусь вона зможе допомогти. У старшого дитини обструктивний бронхіт трапився вперше в 2,7 років. Лягли в лікарню, продихатися беродуалом точно, чим ще лікували вже не згадаю, але ліків було багато. У 2 і 10 міс, після 3-го випадку обструкції, стали на облік до алерголога, виявили алергію на домашній пил і шерсть тварин. Алерголог призначила базову терапію (дихали 3 місяці кромогексалом). За цей час обструкції не було. Через місяць після скасування КромоГЕКСАЛу ® знову трапилася. Поставили діагноз бронхіальна астма. Після цього кожні місяць-півтора обструкція виявлялася. Крім літа. З осені знову суцільні ГРВІ, сад пропускали місяцями, подорожували скрізь з інгалятором і беродуалом (про всяк випадок), ламали голову, що робимо не так. Я перерила величезну кількість інформації з приводу причин виникнення та способів лікування обструктивного бронхіту. Висновок, до якого прийшла, такий: чому він виникає в кожному конкретному випадку ніхто з лікарів не може сказати однозначно, є лише перелік можливих причин. Як його лікувати, а точніше заліковувати, вам скаже безліч лікарів, при цьому, як правило, терапія буде приблизно однакова: антибіотики, бронхорасширяющие, спазмалгетікі, судинозвужувальні в ніс, відхаркувальні, беродуал та / або гормони ... НІХТО з лікарів (а я консультувалася мінімум з 5-ма в Києві та Пітері) не сказав, як обструкцію можна вилікувати і попередити! Тому я сама стала лікувати свою дитину, роблячи заходи, про які і розповім. А також чинники, які, на мій погляд, могли спровокувати виникнення обструкції. Зараз моєму синові 4 і 10 міс. За останні 8 місяців обструкції не було. Причини - Ослаблений імунітет !!! через: • Прийняття антибіотиків, а також інших ліків, яких, як виявилося, легко можна уникнути. Я багато дізналася про шкоду гармонов, Беродуалу, відхаркувальних средст і т. Д. • Щеплень. Я розумію, наскільки спірно це твердження. Тим більше, що сама була однозначно прихильницею щеплень. Але, прочитавши та проаналізувавши масу інформації, прийшла до висновку, що з великою ймовірністю вони могли бути одним з провокуючих чинників. • Наявності в будинку алергічних засобів для чищення (зокрема, нещодавно я дізналася, що гіпоалергенний дитячий порошок «Вухатий нянь» є найсильнішим провокатором бронхіальної астми. Схильна цьому вірити, бо ПРО у старшого проявився через 2 міс після того, як ми почали користуватися цим порошком. У молодшого також трапився один напад на 2 роки) Вжиті заходи: • Виключили все алергени: кота віддали свекрам, миючі кошти замінили на органічні, регулярне прибирання квартири само собою. • Кожне літо дитини виводжу в Крим на ПБК (Форос, Кацивелі) мінімум на місяць, щоб дихав сосновими, ялівцевими фітонцидами і морським повітрям. • Під час хвороби (останні півтора року) не даю ніяких ліків (крім судинозвужувальних в ніс на ніч у разі сильної закладеності). Ніс промиваємо сольовим розчином (можна Аквамаріс, Аквалор), рясне пиття, температуру не збиваємо (зазвичай падає сама за 2-3 години), зволожуємо повітря в кімнаті, полощіть горло содо-йодо-сольовим розчином. • Приймаємо дитячий вітамінно-мінеральний комплекс. Допускаю варіант, що наші поліпшення також пов'язані з тим, що дитина підросла. Але! Як я вже згадувала вище у молодшого сина також стався напад обструкції в 2 і 2 міс. (Хочу зазначити, що за місяць до цього він гостював у бабусі з дідусем, які, нехтуючи моїми вказівками, нагодували його антибіотиками, коли у нього піднялася температура). Я дотягла до виклику швидкої, тому що у нього були відмінні від старшого симптоми і я не могла припустити, що і з ним таке може статися. Це сталося до того, як я викинула всі чистячі засоби і до покупки зволожувача. Після того, наступний потенційний напад я запобігала без ліків. Опишу детальніше: Все почалося вдень з нечастого несильного сухого покашлювання. Навчена попереднім досвідом, я насторожилася. Вночі кашель став пріступообразним і частим, дуже гучним, гавкаючим. Поставила на груди компрес з кореня імбиру і дала випити трохи молока з маслом какао (чудодійний засіб!). Дитина перестала кашляти, проспав до ранку спокійно, хоча дихання так і не стало абсолютно нормальним. У наступні кілька днів (2-3 дні) щовечора імбирні компреси години на 2-3 перед сном (на ніч боялася ставити, бо боялася опіків, або алергії, або ще Бог знає чого, т. К. Робила це вперше) і молоко з маслом какао всередину. Спала дитина в необхідної вологості (повітря). Ніс промивали Аквалор (швидше для профілактики, т. К. Соплі були, але трохи і ніс не закладало). Результат: обструкція не розвинулася, кашель пройшов через 10 днів повністю. І це без єдиного антибіотика, гормону, Беродуалу, відхаркувальний, розріджує мокротиння і т. Д. І т. П.! Матусі, я знаю не з чуток, як страшно буває, коли твоя дитина не може нормально дихати. На жаль, мені довелося всьому навчитися на першому дитину. Я допустила багато помилок, дала моєму маляті занадто багато ліків, бо була не в змозі приймати рішення самостійно, коли страх паралізовував мене. Воліла довіряти лікарям. Мені знадобилося 2,5 роки, щоб почати діяти по-іншому. З молодшим я цього постараюся не допустити. І не зрозумійте мене неправильно! При перших же ознаках хвороби ми йдемо до лікаря! І потім кожні кілька днів продовжуємо спостерігатися, щоб, не дай Боже, не пропустити чогось серйозного. Я лише закликаю не слідувати всім призначеннями лікарів і не піддаватися їх залякуванням. Намагайтеся діяти з холодною головою, а не під впливом емоцій. За останні півтора року неприйняття ліків моїм дітям ставили масу неприємних, а часом страхітливих діагнозів (пневмонія у дитини в півтора року), намагалися ложить в стаціонар і прописували тонни дуже сильних ліків. Я ніколи не оскаржувала думки лікарів, лише вмовляла їх відкласти на день-два стаціонар. І потім, приходячи на черговий огляд незмінно спостерігалися поліпшення. Природно, лікарям я говорила, що всі ліки даю, як вони і прописували. Я впевнена, що комусь обов'язково стане в нагоді мій пост. Так само, як і в тому, що знайдуться ті, хто буде його оскаржувати і засуджувати. Але прошу сприймати його лише як опис мого особистого досвіду.

Немає коментарів:

Дописати коментар