середа, 18 березня 2015 р.

Як відучити кричати і привчити говорити? - Комаровський Форум

 Так, я теж не хотіла засмучувати, але таке може бути до самої школи Але тоді більше прийомів для втихомирення. У нас така ж ситуація з криками, старша дуже криклива, якщо щось не виходить, психує, в 2 роки на підлогу падала до того ж, тепер просто волає, може речами кидатися. Мій чоловік не витримує такого, він любить поспілкуватися спокійно. Висновки. які зробила я: 1. Дитина відчуває сильні емоції, і вихлюпує їх так, як уміє. У нас в сім'ї зриваюся я, т. Е. Можу накричати. Раджу сильно-сильно, навчитися "відключатися" і спокійно говорити з верескливі дитиною. А з 2-х річним ще й навчитися отвлекать.2. Якщо дитина "завівся", ніяка педагогіка і моралізаторство НЕ помагают. І ще одна порада з Гіпенрейтер: "обіймати до, а не після". 3. Разом виплесніть емоції. Побийте подушку, диван, пошвирять подушки в стінку. Розумні японці не дарма таке придумали 4. Описаний вище спосіб про "в очі" і "поясни" дуже дієвий, тільки пізніше. Навчіться цього заздалегідь. Приклад. Йдемо з Аглаєю з садка, вона йде по бордюру, я розповідаю "ати-бати, йшли солдати". Бордюр закінчується, намагаюся з нею перейти на наступний, у відповідь несамовитий крик на всю вулицю (скільки вже прогулянок він нам зіпсував, чоловік в такому випадку після кількох спроб заспокоїти просто йде додому). "Аглая, я не розумію! Ти засмутилася. Спробуй сказати тихіше, а то коли ти кричиш, я тебе не розумію, ти слова ковтаєш" У відповідь той же крик. "Аглая, я б і рада тобі допомогти, але не знаю, що ти хочеш". У відповідь речетативом "Мама! Я хотіла щоб на цьому бордюрі закінчився цей вірш, а там інший починався". "Будь ласка, добре, чому ж відразу не пояснила?" Вечір того ж дня. Грає конструктором. Чи не повчає, крик. "Пам'ятаєш, т сьогодні кричала біля бордюру, а я не могла зрозуміти, а потім ти пояснила, і у нас все вийшло? Давай як біля бордюру, поясни". Пояснила ... 5. Намагаюся втовкмачити чоловікові. спробую і Вам. Бувають капризи, а буває відчай. Від того, що не виходить зробити, пояснити і т. Д. Це зовсім інше, і за це сердитися не можна! Навіть якщо спосіб ось такий дикий. 6. Всі спроби покарати силою мають протилежну действіе.7. Контрольовані крики на вулиці успішно припинялися попередженням про покарання "до сну", "на весь день" (немає мультиків, іноді солодощів, рідко навіть читання перед сном). Тепер коли я серджуся і кричу на неї, вона закриває вуха і скаржиться: "Мамо, не кричи, я нічого не чую, коли ти кричиш, аж голова починає боліти" або "мама, я хочу заспокоїтися, а ти мені не даєш! Чи не говори! " Додано через 3 хвилини 59 секунд:

Немає коментарів:

Дописати коментар