четвер, 23 квітня 2015 р.

Лікувальне харчування при панкреатиті

Здравствуйте! Почитав всі вашівисказаванія з приводу дієт. У мене рік тому був найсильніший гострий панкреатит, практично не міг стояти, просто лежав на підлозі. Лікар мені сказав, що тепер після лікування на все життя дієта. Після лікування я дотримувався дієти три місяці ... і все, а зараз їм все, що душі завгодно. Не варто зацикліваться на дієтах !!! Я за 2012-13 трьох рідних людей поховала від раку підшлункової, першою була мама. Такчто тепер, коли у самій з'явилися подібні симптоми, стала сидіти на дієті, нічого страшного в правильному харчуванні немає, просто неварто шукати в цьому радість. Їжа, це необхідність, а не сенс життя ... Здравствуйте Раїса! Я фахівець в області здоров'я і харчування, займаюся своїм здоров'ям і допомагаю тим, для кого це цінність! я вивчив величезну кількість дієт практично в тому числі і вважаю, що будь-яка дієта повинна мати один стрижень - це загальні закони фізіології і принцип возобновляемости клітин. На жаль більшість сучасних дієт їх не враховує. Тетяна Боліла роками, дотримуючись дієти, але тільки кинувши палити стала є все що душі завгодно. головне виключити отруєння організму хімією при шкідливих роботах (змінити її), захищати печінку і підшлункову при тривалих прийомах ліків, наприклад пріповишенном тиску, спиртне виключити на рік Я чув, що для лікування підшлункової залози дуже корисна земляна груша, інакше топінамбур (на дачі у багатьох є). Просто включають в дієту. Натерти на терочке полити маслом. Дуже навіть смачно, А користі ще більше! Ціна висока за кордоном. У мене стався напад панкреатиту недавно-це просто жах! я п'ю ліки, які виписали, ставлять крапельниці, але паралельно ем корінь топінамбура. Лікар не проти-навпаки. Купую за 210 рублів -110 м Удачі всім! Алексанндр Вам дуже пощастило що Ви протрималися довго з дієтою, тут головне витримати 3-6 місяців. Я ось на початку не витримував, вистачало отсіли на місяць ... а ось тепер до кінця життя точно. Не вірив в дієти, тепер переконався на своїй ощибки. Дуже багато залежить ЯКОЮ панкреатит ... Ну і дурень! Буде ще одне загострення, можеш загинути! Я в лікарні 2 месца під крапельницями лежав, 2неделі нічого взагалі не міг їсти. Харчувався однієї глюкозою. При мені кілька людей померли від панкріатіта. Деяких навіть не довезли до лікарні. Так що якщо сказали дотримуватися - треба дотримуватися! Господа! Не так все страшно, дієтичний вирок можна скасувати! У моїй практиці прикладів достатньо. Будь панкреатит має в своїй основі одну причину - закислення організму, яка народжує ряд проблем пов'язаних з активністю патогенної флори всередині нас, а також дефіцит життєво важливих ферментів. Шановна Анна! дістали ті, хто рекомендує добавки як панацею, в бажанні заробити! Однак жити на нашій їжі і при нашій екології довго і щасливо мало у кого вийде. А вибір вживати біодобавки чи ні той же самий, як заправляти машину хорошим бензином і маслом чи поганим ... Справа Ваше, Вам їздити, автосервіс вийде дорожче, струму запчастини в своєму організмі міняти не так просто ... Раджу розібратися в питанні з фахівцем (не фахівець з їх продажу), перш, ніж що-від заперечувати. З ууваженіем, нутриціолог, фахівець в області здоров'я. Розшифруйте, будь ласка, слова "яка народжує ряд проблем пов'язаних з активністю патогенної флори всередині нас, а також дефіцит життєво важливих ферментів". Що призводить до панкреатиту? У моєї дочки недолік вироблення жовчі, дискінезія жовчовивідних шляхів, виявили ПЛР-хелікобактер, недолік ферментів. Як нам вилікуватися? Шановна Руфа! Панкреатит у дітей на сьогоднішній день, на жаль, досить рапсространенное явище (і екологія позначається, і погрішності в харчуванні від недотримання основних вимог до дитячого харчування і т. Д.). У вашому випадку, я думаю, причиною послужила хелікобактер - бактерія, яка веде нерідко до виразці шлунка і двенадцатеперстной кишки. Подразнюючи слизову шлунка і дв. перснем. кишки токсичними продуктами своєї життєдіяльності, вона порушує налагоджений механізм роботи ШКТ. Підшлункова залоза своєю головою щільно прилягає до двенадцатеперстной кишці, тому навіть найменше порушення роботи останньої може викликати в дитячому організмі відповідну реакцію підшлункової залози на подразнення - реактивний панкреатит. А у вашому випадку ще й порушений відтік жовчі (т. Е. На особу ДЖВП). Тому підшлункова і збільшена. Але все сьогодні лікується. Впораєтеся з хелікобактер, проп'єте жовчогінні препарати (кукурудзяні рильця або, наприклад, Галстена для лікування жовчного міхура), налагодите за допомогою бактеріальних препаратів (біфіформ, аципол, Наріне і т. Д ..) і пробіотиків (хилак форте, лактулоза) мікрофлору кишечника - і поступово все налагодиться))) Природно, мало не головний аспект усього лікування - правильне раціональне харчування. В основі панкреатиту (будь-якого) - запалення підшлункової залози, в крайній своїй формі переходить у панкреонекроз. Це коли ферменти підшлункової залози виходять за межі її проток і починають розплавляти всі навколишні тканини. Якщо їм на шляху трапляються великі судини, наприклад, найчастіше це закінчується летально. Причиною запалення бувають вірусні інфекції, сурогати алкоголю, ЖКБ і т. Д. Так що ви Єгор лікуєте щось зовсім інше, і навряд чи ви лікар. Чи не морочте людям голову своєї нісенітницею. Люди, які знаходится сюди, найменше хочуть бачити ТАКІ коментарі. Майте совість, що не лякайте народ. Лікар сам попередить, якщо що. У мене ось теж панкреатит, але я вмирати якось не дуже хочу, а вас поічітаешь - апетит взагалі до всього пропадає. Думайте, що пишете. Наукою не доведено, але особистим досвідом вироблено: кефір можна некислий і нежирний. Такий попадається дуже рідко (чим менше жирність-тим кисліше). В результаті я перейшла на простоквашка (з вечора кип'ятиш молоко і када в нього скоринку чорного хліба. Вранці продукт готовий до вживання). Пробувала всякі лікувальні закваски (типу Евіталія) - закисають. Вживано тільки якщо дозу знизити рази на 3. Здоров'я всім. Хоча б трошки. Був напад панкреатиту в 2001 році .. Лежав під крапельницею в лікарні .. Але відійшов .. Зараз дієту не дотримуюся вже стоко років .. Але болів у мене не було ніколи, тільки пронос буває без причини .. І нудить .. Інших симптомів не зустрічав .. Марина, спасибо за пораду. обов'язково скористаюся вашим рецептом кисляку! А взагалі, друзі, дієту дотримувати треба. Але для цього нам необхідно частіше згадувати про тих неймовірних болях під час нападів. Тоді все буде нормально! Бажаю всім здоров'я! Кефір можна (перевірено на власному досвіді) Тільки кефір повинен бути хороший і свіжий, наприклад типи "Галичина" (виробник м Радехів, Львівська обл. Вчора був приступ - сьогодні спокійно випила склянку такого кефіру з сухарем Кефір кефіру ворожнечу, та й лікарі теж люди - можуть помилятися. Насправді справа не в кефірі, а в загальній ситуації з ферментами і закислення організму. Потрібно намагатися підтримувати свій організм в слабощелочной середовищі (ph = 7,4-7,5) і приймати додатково рослинні ферменти. Ось і я задумалася ожізні коли трохи на той світ не пішла, від цього гребпнного панкреатиту. Вже 3 роки на дієті цієї !!! Якщо чесно легше стало але не набагато. Дістала мене моя підшлункова, і чого їй ще треба, я навіть курити кинула, а випити то навіть винця взагалі ні краплі нічого, от уже 3 роки а толку нікакаго, жах .... Втомилася сил немає більше ..... Здрастуйте, Анастасія! Підшлункову можна відновити, це факт, прикладів достатньо, але лікарів цього на жаль не вчать. (чому можу розповісти). Первісна причина вашої біди - закислення організму і брак ферментів. Усуньте причини тоді відновіть залозу і забудете про дієту. Зараз практично у всіх людей підшлункова в жалюгідному стані, просто у вас в цьому місці особливо тонко, ось організм і сказав про це. от мені 17 років у мене панкреатит! Мені порадила бабуся робити так перед тим як роблять пюре остається шкурка від картоплі береш завалюють в казанку і вариш до кипіння і потім коли остигає п'єш і коли пюре зварилось сік не виливаєш а п'єш! Старічек, Теско, я теж так думав .. Після першого разу, через два роки після Другого разу і через 3,5 року я потрапив 3 разів на койку і хотів застрелитися від болю .. був би під рукою пістолет. Так що, стеж за дієтою, слухай лікарів і отримуй від життя максимум задоволення в здоровому тілі і тверезому розумі !!!! А сенс ???? дотримуватися посту (при будь-якої релігії) при панкреатиті. По-перше - хворим взагалі можна пости не дотримуватися. А по-друге - така дієта як при панкреатиті - сама по собі - вічний пост. Вже все перепробувала, і лікарі теж, всі таблетки повна для мене особисто хрена не бере вобще, тільки крапельниця, або голоднаніе, а дієта ... Сиділа на дієті 3 місяці, і кожен місяць регулярно ці жахливі болі ... Олександра, у вас в хронічну форму не переходить? А що у вас провокує напади гострого? У мене легко прічтуп починається від найменшого порушення дієти і ще якщо раптом забцудусь і підніму щось важке ... Олександр, нічого не хочу "накаркати", але в мене була схожа ситуація три роки тому. Страшні болі-лікарня-сувора дієта на кілька місяців-набридло, перейшла до звичайного харчування. Все здавалося нормальним, нічого не турбувало. Тепер, через 2,5 року все повторюється. Так що, як би не сумно, це звучало, діеьа нам необхідна! Всім здоров'я, хлопці! Ну і даремно шановний Олександре, ви їсте все що душі завгодно, це зараз вам добре але до пори до часу, підшлункова залоза - примхлива пані, одного разу вона показала вам свій характер, слідом раз, (а він обов'язково буде якщо є що душі завгодно) справа дійде до операції і ви ой як пожелеете що ні сдерожівалі свої апетити. я не кажу те що потрібно постійно сидіти на дієті, але і забувати про заборонені продуктах не варто. даремно махаєте рукою на дієту, не слідуйте сліпо, але дотримуйтеся хоча б загальних вимог-менше смаженого, копченого, маринованого і жирного, тримайтеся подалі від чіпсів, "швидкої їжі" і якщо можете-від спиртного, ніяких кубків супових і всякого ненатурального .. . вся справа, що панкреотіт може повторитися ... поверьтес панкреатитом живу вже 20 років. Дієт не дотримуюся. Допомагають трави.10 днів курс ну і не їм жирного-вистачає на 6 місяців. Та й сам організм дає зрозуміти що йому треба-прислухайтеся. Ось ще-не купуйте трави в аптеці, краще у бабусь-травниця. Це до пори до часу! У мене їх вже було три. Перший трапився в апреле2010, другий через 6 міс. в жовтні, а третій в серпні через 10 міс. Останній був такого болю, що я пішла в накауте. Потрапивши вже в нашу лікарню, я почула вирок лікаря до немов: Ви можете і 10 нападів пережити, а може і 4 бути летальним. Так що бережіть себе і не давайте необачних порад нікому не знаючи наслідків. Знайте все, що кожний наступний напад проходить складніше і болючіше. Здоров'я і благополуччя Вам! У наявності розбіжності в рекомендаціях: "в дієту не повинні входити продукти, що володіють підвищеним сокогонним дією (капустяний відвар, рибний і м'ясний бульйони);" і "Продукти, які можна вживати при лікуванні панкреатиту: • супи (овочеві, курячі, круп'яні, вермішелевий) ; "У мене зараз тато лежить в лікарні з панкреатитом. 5 років тому у нього вже був напад панкреатиту, кілька місяців дотримувався дієті, а потім перестав. У результаті зараз на лікарняному ліжку. Зараз лежить і думає, про те, що який же він дурень був що не дотримався дієти. Адже рано чи пізно панкреатит дає про себе знати. А з цією недугою жартувати не можна! М-да, більш ніж дивна. Після видалення жовчного міхура у мене почалася "легка" як каже мій доктор форма панкреатиту. Думки лізуть в голову жахливі, сильних болів немає, але по кілька місяців симптоми жахливі - з'їдаєш сніданок і незабаром розлучаєшся з ним не по своїй волі ... Так от, якщо послідувати цій дієті, я не зможу утримати в собі не тільки сніданок, але і обід, і вечерю ... Буряк, абрикоси ... підсилюють перистальтику. А картопляне пюре - сама небажана форма приготування картоплі - ферменту вироблено багато, його треба до чогось застосувати, а пюре не вимагає особливого "завзяття" від підшлункової. Таким чином, картоплю краще зварити "в мундирі" або запекти в духовці (в шкірці) У мене питання раніше боліла підшлункова в лівому боці зараз же стала більше в центрі де то ближче до сонячного сплетіння чому? і коли сиджу або лежу напів-зігнутому положенні болить в чому проблема чому так? і ще коли ходжу або не багато пробігає коротше в русі навіть при пробіжки болі проходять що ж у мене таке лікарі говорили що хрроніческій панкреатит а в іншій болініце сказали що реактивний в чому відмінність дайте відповідь пжалуйста хворію вже 5 місяць і ще болю в спину або куди там ще не віддає строго в по центру нижче сонячного сплетеніямаріна, якщо ви читаєте ці рядки, чи є форум з панкреатиту, де хворі діляться, я вболіваю чотири роки і йшла дослідним шляхом, що молоко, кефір не можна, а як ви робите сир і які сири можна? тут сказано: Продукти, які можна вживати при лікуванні панкреатиту: • хліб і хлібобулочні вироби (хліб пшеничний I і II сорту, підсушений, сухарі); • супи (овочеві, курячі, круп'яні, вермішелевий); • страви з нежирних сортів м'яса (курка , яловичина, телятина) - котлети, суфле, фрикадельки, рулети, пюре); • рибні страви (риба нежирних сортів відварна, парова, шматком); • яйця (омлет); • молоко і молочні продукти (сир, молоко, кефір, сир ); Якщо дотримуватися цю дієту по годинах, то потрібно кидати роботу і тільки готувати, готувати. А без роботи, покласти зуби на полицю і тоді доведеться лікувати панкреатит тільки ГОЛОДОМ. Жрать- то нема на що стане купити! Хлопці-дієта-повна маячня! Двічі перенесла напад панкреатиту. Зараз ось виходжу після чергового і після 6 повних голодних днів (тільки холод, голод, спокій і холодна вода! Ну і крапельниці в стаціонарі, звичайно) Спасибі лікарям, витягли. Але не хочу більше ТАКИЙ болю! Тому, згідно рекомендації в перші дні трохи відвареної риби хек, далі можна на пару-цвітну капусту, гарбуз. З фруктів-1/2 банана, стиглий ківі. Під суворою забороною-помідори, яблука, будь-які соки і газ. напої, природно, все жирне, солоне, копчене, алкоголь, стреси і тяж. фіз. працю! А, в принципі, напевно, організм таким чином змушує нас повернутися до здорового способу життя, тому, чого нарікати! Я адже по життю дуже люблю м'ясо, рибу смажену Жирненький типу коропа, шашличок. Ну, ось, тепер-стоп! Було кілька нападів загостреного панкреотіта, була операція з приводу виразки ДПК, видалення жовчного міхура, спайки, після РХПГЖ болі сильні, і ніяке лікування їх не полегшує, Підкажіть що мені робити? Буду дуже вдячний! На всяк випадок пишу тел. 89182451190, звертався у багато мед. установі вони розводять руками, майже пів року вже лежу в лікарнях, на Вас вся надія, будь ласка допоможіть !!!!!! у мене теж видалили жовчний міхур, після цього РХПГі і панкреатит, мучуся, малолітні діти, дай бог встигну їх виростити. Рятуюся, звичайно ж, дієтою, парацетамол (як протизапальний), рибоксин (як стимулятор анаболічних прцессов), від мезима пронос. Бажаю успіху всім ШАНОВНИЙ алик = я не фахівець в медицині = тільки цікавлюся по життю -то тим то тим = можливо вам допоможе вісцеральна хіропрактика -тобто правка живота -або самомасаж живота = пошукайте в пошуку = справа в тому -що завдяки цій практиці = можна позбутися багатьох хвороб-= докладно рада не можу дати = краще поговорити зі знаюшімі медиками = масажистами = будьте здорові Ніяк не зрозумію про деякі продукти при панкреатиті: молоко, кефір, буряк, помідор. В одній статті можна вживати, в іншій не можна .... Про фрукти взагалі не пишеться. Наприклад, чи можна вживати банан, полуницю, абрикос, кавун при такому захворюванні? Ні, не можна. Я вболіваю хр. панкреатитом більше 15 років. Напади часто. Перепробувала все. Дієту знаю тепер. Банани їсти не можна -бойтесь цукрового діабету. Помідори занадто різкі для ж. к. тракту. І взагалі при загостренні нічого не можна. Рятуюся сухарем з чаєм і тільки на третій день або на четвертий. Потім їм тільки полсле 2-х годин Протерту рисову кашку 2-3 рази і п'ю слабкий чай і шипшина. Через днів 6-7 після нападу варю рідкий супчик з гречки (або рису) одна маленька морквина і 1 картопля (краще їх зварити окремо, а потім кинути в суп) і все це блендером протерти. Через 2 тижні можна додати ложку м'яса з дитячого харчування. Пити можна слабкий чай, шипшина і є 2-3 підсушених на тостері шматочка вчорашнього батона. І так 2 місяці. Тільки потім пробувати додавати печене протерте яблуко. Овочеві супи протерті. Перші 2 тижні після нападу все не солити. Листопад я солю. Кефір мені не підходить так як у мене підвищена кислотність і я п'ю Омез. З овочів можна цвітну капусту, какбачкі і гарбуз, картоплю обмежено, морквину і буряк мало і все. Всі варене, парове, тушковане. І так цілий рік. Краще все життя. Але лучшк жити так, ніж ніяк. Бажаю всім не хворіти. дієта, не дарма призначається лікарем, т. до ще залежить яка в тебе кислотності. У ЕАС в сім'ї і мама і я вболіваємо панкріатітом, у мене підвищена кислотність, так мені не можна ні молоко, ні томати і томатний сік, а моїй мамі навпаки це необхідно, т. Всім здоров'я. Удачі Вам. Дуже допомагає. Я так і роблю. А! 1 ст. л. А! І так далі. Тільки і всього. Удачи !!! Всім привіт. Здрастуйте, Ольга. Це не правильно. Що за хрень? Удачі вам. Все. . А! Заздалегідь дякую. Удачі вам. вище. Ирина! Наберіться терпіння. Спробуйте. Слабкість. Заздалегідь дякую! Здравствуйте! Добрий вечір! Чого і вам бажаю! . Що це може бути? Спасибі заздалегідь! Здоров'я всім! речовин.

Немає коментарів:

Дописати коментар